2922
Sök

Hade inbrott!!

351 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
Jo inatt hade jag inbrott i bien,dörren va lite öppen.Men när jag kom fram till bilen så såg jag att personen hade tagit  ett föremål och satt det i låset o vridigt om för komma in,vid mín förvåning så satt sterion kvar och alla cd skivor.det ända han hade lämnat kvar var en bytter-fly-kniv på förasätet.

Så gott folk är tjuven korkad eller är han en maffiosa som istället lägger ett hästhuvud som markering,så blir det en kniv!!!!

Dansken

Avstängd
76 Inlägg
28 juli 2007
Tråkigt det som har hänt aldrig kul med inbrott, men det var ju tur att han inte snode något tror personligen att han blev påkomen eller om du har tur att han blev grippen på plats och dummpade kniven i din bil för att inte åka fast för vapeninnehav oxå.

351 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
jo de sant,men ja vet vilken bil dom hade,sen under morgonen idag så bara 7km här ifrån så blev en tjej kompis snodd på cd,och hon sa att de va en röd audi 80 som stack där ifrån.
men ja hade kvar allt alla skivor,men ja kollade förut o de lustiga va att dom hade tagit barnstolen samt en kasse med barnklädder till min dotter...så om ni ser en kille med barnklädder o en barnstol under armen så hör av er:)

Dansken

2 600 Inlägg
28 juli 2007
hehe lustiga tjuvar de.  men tråkit att man få inbrott. tur det bara va låset som va sönder på bilen då. hoppas dom får tag på dom.

gör som jag kör gubba racer=)

?
1 038 Inlägg
28 juli 2007
Jensen80 skrev:
jo de sant,men ja vet vilken bil dom hade,sen under morgonen idag så bara 7km här ifrån så blev en tjej kompis snodd på cd,och hon sa att de va en röd audi 80 som stack där ifrån.
men ja hade kvar allt alla skivor,men ja kollade förut o de lustiga va att dom hade tagit barnstolen samt en kasse med barnklädder till min dotter...så om ni ser en kille med barnklädder o en barnstol under armen så hör av er:)

Låter som nån pundare som ser mer pengar i att sälja en barnstol + kläder  roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

blacken
28 juli 2007
jag lider med dig. vi har samma probs här. dom snor bilar.bryter sönder, och allmänt pestar ner ens vardag. Och länsman gör ingenting som vanligt. Det skulle vara tillåtet att åtminstone få krossa deras knäskålar med ett basebollträ eller dylikt.

50 Inlägg
28 juli 2007
jag håller helt med samtliga i denna tråden. jag har själv blivit utsatt för ett sånt pucko FLERA gånger å jag vet att de är samma person han har slagit sönder 5 st rutor: bakrutan, 2 gånger framrutan, bagagerutan(min bil är en kombi), baksättesrutan och inte nog på de så har idioten skärt sönder 3 av 4 däck dock inte vid samma tillfälle som tur var å polisen gör inte ett skit åt de.

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med FARC, al-Jihad eller PKK. Jag har aldrig gjort Sawm eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen

1 567 Inlägg
28 juli 2007
Aldrig haft inbrott i bilen men vingen har blivit ryckt en gång..Den känslan är nog samma  då man ser det..Lite värre med pangade rutor och stulna grejer.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

351 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
men vet ni va de värsta är,de är när man ringer in o anmäler brottet sen tar dom alla uppgifter och jag säger att ja har kniven som dom använde för att bryta sig in i t,e,x fingeravtryck eller nått.Ne då säger hon i telefonen att vi ringer om de blir aktuellt framöver....va hallå jag har just haft inbrott och är fly förbannad!!!!!

så ja säger är de så att man behöver hjälp,så blir man överkörd av skitsnack....beklagar ordet!!!

Dansken

50 Inlägg
28 juli 2007
Jensen80 skrev:
men vet ni va de värsta är,de är när man ringer in o anmäler brottet sen tar dom alla uppgifter och jag säger att ja har kniven som dom använde för att bryta sig in i t,e,x fingeravtryck eller nått.Ne då säger hon i telefonen att vi ringer om de blir aktuellt framöver....va hallå jag har just haft inbrott och är fly förbannad!!!!!

så ja säger är de så att man behöver hjälp,så blir man överkörd av skitsnack....beklagar ordet!!!

jag håller helt med dig när jag upptäckte att mina rutor var krossade så såg jag att han har glömt hammaren i så jag tar med den till polisen vet du vad dom svarar då: vad skall vi göra med den asså fan vad sur man blir på polisen i bland

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med FARC, al-Jihad eller PKK. Jag har aldrig gjort Sawm eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen

210 Inlägg
28 juli 2007
jävla idioter, blev själv av med hela min bil.
vill du sälja butterfly kniven föresten? samlar på såna nämligen

379 Inlägg
29 juli 2007
Nemo skrev:
jävla idioter, blev själv av med hela min bil.
vill du sälja butterfly kniven föresten? samlar på såna nämligen

Kan inte kniven användas som bevis? Om polisen orkar samla fingeravtryck.

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"

57 Inlägg
29 juli 2007
ja fick inbrott på min gammla Mazda o då tog de stereon som va värderad till 10000Kr

755 Inlägg
29 juli 2007
jävla idioter..

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
29 juli 2007
brorsan fick inbrott inatt och där stal dom bilstereon och inget annat.

208 Inlägg
29 juli 2007
bittert, vet hur det känns.... fast då tog som alla högtalare + steg + låda + stereon.... många tusen - i kassan för fick inte mer än 5000kr för allt..

Wrum!

741 Inlägg
29 juli 2007
Hörni Killar, skaffa Garage smile

Sök