Om vädret står oss bi kan jag tänka mig att dra ner till Göteborg. Kan det passa med gamla nedlagda Shell-macken på utfarten E 20 från Alingsås?? Kl ????. Nån annan som hänger på?
Om vädret står oss bi kan jag tänka mig att dra ner till Göteborg. Kan det passa med gamla nedlagda Shell-macken på utfarten E 20 från Alingsås?? Kl ????. Nån annan som hänger på?
det låter väl bra, men jag vet inte vart den är det finns väl typ en statoil vid massa rödljus på E20, strax utanför alingsås mot göteborg?
Idag har jag varit en duktig elev i skolan.. jag lärde mig att det va tisdag idag .. Och om inte min tidigare skolgång sviker mig helt så vill jag minnas att onsdag kommer efter tisdag?
Min elementära uteslutningsförmåga menar alltså på att det är Onsdag imon och Onsdagsträff
Haha, ToXtreme, Jag märker att du har lyssnat i skolan
Japp! Onsdagsträff imorgon! Samma tid, samma plats som vanligt. dvs:
Siba Parkeringen Järnbrott/Högsbo Kl. 20.00!!
Som säkert många märkt så har ju vädret varit ganska ostabilt under sommaren, men idag är det fint väder, så förhoppningsvis är det fint imorgon oxå! Så ta för fan chansen nu, och kom till Järnbrott på Onsdag nu när vädret tillåter!
Bör ha kommit hem från allt jobb så är vädret bra så är jag där! får hoppas man hinner ta lite bilder innan mörkret faller denna gången vart änna tajt förra veckan.. jävla höst att komma när det är så många fina bilar som vill visa upp sig! ha de gött.