Onsdagsträffen är till för ALLA. Spelar ingen roll vilket märke det är, hur gammal/ny den är, eller om man har stylat den eller inte! ALLA är välkomna! Med eller utan bil!
Har ni inte bilar kan ni alltid ta en buss dit, eller gå dit.. eller cykla, åka moppe eller motorcykel! TA ER DIT!!
Tack för sms:et! Men denna onsdag är det jobb som sätter stopp på det hela Om det blir för mycket bilar framöver så finns det kanon stor paerkering här på Ericsson Lindholmen... Så kan man jobba sammtidigt hehe
vad kan ha hänt mig denna gången om det inte är en bil som pajat? jo ryggen är totalt slut.. har haft problem konstant sen olyckan med förra bilen (se bild på min sida) och så idag kommer man knappt upp ur sängen.. SURT SOM FAN jag som såg framemot att komma ner med nya bilen
kommer ner ikväll hoppas att det är många där denna veckan oxå och denna gången så SKA min bil vara med på kort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Orkar inte läsa igenom hela tråden för att se om det har varit uppe tidigare....MEN är det bara jag som tycker 20:00 är lite sent nu när semestern är över för dom flesta????
Orkar inte läsa igenom hela tråden för att se om det har varit uppe tidigare....MEN är det bara jag som tycker 20:00 är lite sent nu när semestern är över för dom flesta????
Ja det är det nog! Nu tar vi och tänker ett steg längre!
Många slutar 17:00, men en del även 18:00 och tom senare!
Då är du hungrig, åker hem och äter. Och där rök en timme, sen kanske du känner för att fräscha till dig? Sen så ska du till träffen också.. och när är du där ungefär då? Jo vid 19-20:00..