3108
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

Saaboholic
3 129 Inlägg
29 augusti 2007
jag hoppas få nya åket relativt färdigt till nästa onsdag..då gör jag min debut efter mycket krångel med jobb och privat på onsdags träffen big_smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

4 554 Inlägg
29 augusti 2007
rycktades att de va en massa bilar idag, har änbtligen fått lagat bilen och stod och putsade bort oljefläckarna:P nästa onsdag, ill be there!

zairon, de va inte nån läckande packbox de va växellådsras:P

smen
29 augusti 2007
Zairon skrev:
Tack för en jättetrevlig kväll allihop!
Riktigt kul att se så många bilar.
Karavanen fick mig att rysa, det såg riktigt schysst ut när alla drog igenom stan, dessvärre åkte jag hem så missade uppslutningen vid läppstiftet!

Tycker hela kvällen var lyckad, mkt bilar, mkt schyssta bilar, trevligt folk osv!

Dessvärre var det några som brände lite däck på parkeringen, vilket vi absolut är imot!
Snälla... tänk efter nästa gång! Vi är inte arga på någon, men det är sånna grejjer som får oss bortkörda av polisen. Och det vore ju rätt synd nu när vi har en sån bra mötesplats!
Dessutom skvätter det sten o skräp på andras bilar, och folk kan komma till skada om man tappar kontrollen...

Hoppas på mkt bilder, såg många fotografer ikväll! Tror jag tog 1 bild, på Smen... ;D

hoppas den blev bra lol

91 Inlägg
29 augusti 2007
Riktigt trevligt idag! big_smile många bilar och mycket folk! smile va va de för tv team som var där? så man vet vart man ska kolla! big_smile

Mvh Patrik.

*GULAN*
647 Inlägg
29 augusti 2007
Kom dit men försent.....Var bara några få bilar kvar.....

Synd att man missade eran karavan. sad

Hoppas på näst nästa gång kanske.....

1 256 Inlägg
29 augusti 2007
Tack alla som kom idag!
Vart skitkul när vi vart så många trots kylan!

Som Zairon skriver, Vi är imot burnandet.. eftersom det är SIBA's parkering.

Angående karavanen, Jag BAD er.. Kör lungt! endå skulle ett par idioter.. och ja.. Jag uttrycker det så för att jag är så förbannat trött på erat buskörande, ni kan skada andra för fan.

Mvh Jonni

1 256 Inlägg
29 augusti 2007
turboputte85 skrev:
Riktigt trevligt idag! big_smile många bilar och mycket folk! smile va va de för tv team som var där? så man vet vart man ska kolla! big_smile

Mvh Patrik.

Det var folk från Lyxfällan på TV3, dom gjorde nåt reportage om ett par i en V70R antagligen så vart mannen bilintresserad.

MVh Jonni

1 256 Inlägg
29 augusti 2007
SOMMARFINAL NÄSTA VECKA!

Nästa vecka kör vi sommarfinal.

Nu när höstmörket faller så tänkte vi att vi skulle träffas på samma plats fast 1 timme tidigare, det vill säga kl 19.00

Jag hoppas på att ni alla har möjlighet att komma även då, om det blir för kallt så har vi alltid Burger King nära till hands, där finns både kalla och varma drycker och mat!

Mvh fastOne.se, Erick m.fl.

29 Inlägg
29 augusti 2007
Man gör ett misstag bara en gång.. Det harjag lärt mig smile =P.. Va kul att det nu kommer så mkt folk!! kanske dra dit en tidning till nästa gång??

V70D5
199 Inlägg
29 augusti 2007
Riktigt skoj även om det va lite kallt, deamons manta, MUMMA den e både riktigt nice o låter riktigt gött...

Man lever bara en gång

533 Inlägg
29 augusti 2007
Bra kväll...fast nu börjar det bli redigt kallt alltså..!!

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se

1 256 Inlägg
29 augusti 2007
Drawde skrev:
Man gör ett misstag bara en gång.. Det harjag lärt mig smile =P.. Va kul att det nu kommer så mkt folk!! kanske dra dit en tidning till nästa gång??

En gång för mycket tyvärr..

Jag har försökt att få dit GP, får inget svar..

37 Inlägg
29 augusti 2007
Drawde skrev:

Det jobbas redan på detta hörde jag idag av jonni smile

V70D5
199 Inlägg
29 augusti 2007
Skoj hoppas du lyckas jonni... Men grabbar glöm inte BANANPIREN Fredag kl 6 tror jag det börjar... Sprid till alla, skoj om det blir riktigt mycket folk...

Man lever bara en gång

29 Inlägg
29 augusti 2007
*hmm* jag ska faktiskt kolla detta med tidningen tills nästa onsdag.. (vi får be till vädergudarna oxå).. en gång é ingen gång 2 är lika med för mycke!! har du inte lyssnat på RosenStröm?? =p kunde du fixa fina bilder?? behöver fotta min bil ordentligt smile

smen
29 augusti 2007
dyGGz skrev:
Skoj hoppas du lyckas jonni... Men grabbar glöm inte BANANPIREN Fredag kl 6 tror jag det börjar... Sprid till alla, skoj om det blir riktigt mycket folk...

Vad är det som händer där??

1 688 Inlägg
29 augusti 2007
dyGGz skrev:

Blackrace-arrangören har problem, dom har inte tillräckligt med folk.
Får dom inte ihop folk så ställs det in.
Behövs ett tiotal personer som hjälper till, samling 16:30.
Kan ni tänka er att hjälpa till så ring Morten (arrangör) på 0734 174990.

Riktigt trevlig kväll för övrigt, första gången jag var där, absolut inte sista!

Burnande, blä, håll er nere på vägen och ha nån burn-contest eller nått, inte på parkeringen bland folket.
Senast redigerat av Losgard (29 augusti 2007)

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

V70D5
199 Inlägg
29 augusti 2007
smen skrev:
dyGGz skrev:

Vad är det som händer där??

Blackrace...

Man lever bara en gång

V70D5
199 Inlägg
29 augusti 2007
Losgard skrev:
dyGGz skrev:

Blackrace-arrangören har problem, dom har inte tillräckligt med folk.
Får dom inte ihop folk så ställs det in.
Behövs ett tiotal personer som hjälper till, samling 16:30.
Kan ni tänka er att hjälpa till så ring Morten (arrangör) på 0734 174990.

Riktigt trevlig kväll för övrigt, första gången jag var där, absolut inte sista!

Burnande, blä, håll er nere på vägen och ha nån burn-contest eller nått, inte på parkeringen bland folket.

synd hoppas dom får ihop folk hade gärna hjälp till om jag hunnit..

Man lever bara en gång

13 Inlägg
29 augusti 2007
Första Onsdags-träffen för min del, hade tänkt sälja bilen i vinter men det tar emot lite nu när man varit där och kollat på alla andra fina bilar....får la se hur det blir, kanske blir nån mer onsdag man kommer ner innan man ställer av.

Tack för en trevlig kväll, nu ska det snart jobbas...suck!

Sök