Jajjemän! Det är träff imorgon onsdag den 19 september! Idag tisdag är det den 18:e
Skulle gjort utskick i SMS-listan nu men pengarna är änna slut på kontantkortet.. måste göra insamling, jag laddade på 120 kr när jag startade listan, och dom har hållt tills nu!
Vad jag hört på träffar när jag pratat med folk verkar det finnas visst intresse i att frivilligt sponsra med en tia eller hundring eller annat valfritt belopp, och det behövs nu!
Om jag hinner bli färdigt på jobbet och vädret passar för att åka öppet kommer jag... Jag varken bits eller känner någon annan som besöker Järnbrott som kom gärna fram och tjata lite skit!!
Om jag hinner bli färdigt på jobbet och vädret passar för att åka öppet kommer jag... Jag varken bits eller känner någon annan som besöker Järnbrott som kom gärna fram och tjata lite skit!!
Lita på mig jag kommer vilja veta allt om din bil. MVH Baca
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
det verkar inte som att det kommer att bli så bra väder ... hoppas på uppehåll i allfall.
Här i Nödinge regnar det, men det finsn tak vid BK samt man har la paraply?
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)