Japp, det finns lotter kvar att köpa! Och ni som inte har köpt kan ju iaf ta o köpa EN lott, för att sponsra våra onsdagsträffar! Vi lägger inget i egen ficka utan pengarna går till det vi har tagit ur egen ficka!
För att återigen förtydliga vad pengarna går till så är det finansiera utskicken från SMS-listan, som nu har 158 st på sej, vi har köpt in konor till slalombana, megafoner etc etc och mer grejer är på G! Förslag är såklart välkomna! Allt detta är saker som alla på träffarna kommer ha nytta och glädje av
För att återigen förtydliga vad pengarna går till så är det finansiera utskicken från SMS-listan, som nu har 158 st på sej, vi har köpt in konor till slalombana, megafoner etc etc och mer grejer är på G! Förslag är såklart välkomna! Allt detta är saker som alla på träffarna kommer ha nytta och glädje av
Mvh Erick
koner till slalombana... ????
är det till när snön kommer ??? kanske lite drifting innan snön kommer ???
arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
lugnt om man har med sig en grill å grillar sig lite middag eller???
Jag kommer om du bjössar grillad körv xD
hehe mmm kom du förbi. lovar att bjuda på en vurre men bara till dig. alla andra kan ju ta med sig engångsgrill och starta dom brevid min. :d så har vi en mysig grillstund.
johan vem du nu e. jag hörde dig, eller dig å dig men du gjorde en hälsning via radio idag.