2316
Sök

Bulgarien / nya misshandel i sunny beach.

257 Inlägg
2 augusti 2007
Trådstartare
jag tycker det är för J*vligt! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 58,00.html
helt otroligt. dom är ju inte så smarta. dom får ju mest pengar av turisterna sen börjar dom döda dom ! hur j*vla dum ihuvudet är man inte då?
Senast redigerat av golf_greatpower (2 augusti 2007)

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

1 741 Inlägg
2 augusti 2007
jupps är svinigt men sånt är livet. finns alltid sånna som inte gillar de av annan "ras" kommer dit och försör deras fina land...

nu antar jag bara men kan ju vara nåt sånt som gör att dom börjar spöa ner turister.. och sen vet väl ingen riktigt vad turisten har gjort för att förtjäna misshandeln kan ju ha varit en j-a gris och då får man ju alltid spö förr eller senare.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

DFFL
9 020 Inlägg
2 augusti 2007
Jag har sagt att jag aldrig ska åka till bulgarien ända sen det blev poppis att göra det.
Och hur jävla rätt har jag inte haft alltså.
Invånarna verkar ju helt jävla dumma i huvudet.

Nä, jag väljer Miami framför Bloody Beach alla dagar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

FreddeK
2 augusti 2007
Förstår dom lite...invånarna ledsnar på fulla snorungar som kommer dit och svinar!

RS
886 Inlägg
2 augusti 2007
Tycker det där verkar vara ett skabbigt land. Vill hellre till nåt fräschare land jag med...

Focus RS

Proljece?
1 464 Inlägg
2 augusti 2007
Därför man har hus i st tropez smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

375 Inlägg
2 augusti 2007
måste säga att jag inte blev förvånad när jag hörde det här. jag var där för några år sen. Skulle ALDRIG åka dit igen. Totalt jävla laglöst land. händer det nåt är man totalt maktlös. Allt och alla styrs av maffian. Man var räddast för poliserna även fast man var skötsam. Då är det något som inte står rätt till. Även fast killen nog inte var ngn ängel så ska han inte bli misshandlad till döds av en vakt.

Proljece?
1 464 Inlägg
2 augusti 2007
En sak till vet ni hur gammalt detta är typ 1vecka sen har gått en massa på nyheterna och allt och dom kom ju fram till att pojken hade ju "gjort" nått. Sen om det är rätt att misshandla någon till döds vetifan men tror att detta händer en hel del där nere.

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

257 Inlägg
3 augusti 2007
Trådstartare
Hänt nya saker idag sad vet inte om jag ska ställa in min resa till bulgarien 15/8! men det blir nog det

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
3 augusti 2007
Freddeponken skrev:
Förstår dom lite...invånarna ledsnar på fulla snorungar som kommer dit och svinar!

Så du menar att det är rättfärdigat med att slå ner ngn och sedan hoppa på dennes huvud jämnfota! OK kanske inte riktigt så du mena men det lät inte så bra! Så här är det väl på varje semesterort, varför skulle det vara skillnad i Bulgarien! Funderar om man skulle åka ner med ett gäng och sedan mucka lite! Men då blir det väl upplopp! Man ska väl aldrig ta saken i egna händer!
Senast redigerat av MikeAero (3 augusti 2007)

-Mike-

257 Inlägg
3 augusti 2007
Trådstartare
MikeAero skrev:
Freddeponken skrev:

Så du menar att det är rättfärdigat med att slå ner ngn och sedan hoppa på dennes huvud jämnfota! OK kanske inte riktigt så du mena men det lät inte så bra! Så här är det väl på varje semesterort, varför skulle det vara skillnad i Bulgarien! Funderar om man skulle åka ner med ett gäng och sedan mucka lite! Men då blir det väl upplopp! Man ska väl aldrig ta saken i egna händer!

jo det gör vi . 10 hagel gevär där nere som dom säljer mitt på gatan och sen gå och döda lite vakter..  eller helt enkelt bli vänner med usa sen skicka en stor fet atombomb till bulgarien smile ursäkta stavningen smile

FreddeK
3 augusti 2007
MikeAero skrev:
Freddeponken skrev:

Nej nej nej jag menar ingenting av det du sa! jag förespråkar inte våld!

Japs :)
775 Inlägg
3 augusti 2007
det är verkligen förjävligt o ännu värre att ingen gör ngt åt det direkt.
men det är ju inte sverige o mnga ungdomar kanske tar för sig för mkt men de ska verkligen inte få stryk för det.

257 Inlägg
3 augusti 2007
Trådstartare
Westberg skrev:
det är verkligen förjävligt o ännu värre att ingen gör ngt åt det direkt.
men det är ju inte sverige o mnga ungdomar kanske tar för sig för mkt men de ska verkligen inte få stryk för det.

dim gör verkligen inget inget inget imot det bara låter det rinna vidare. sad

Avstängd
653 Inlägg
3 augusti 2007
asså.... jag åkte till bulgarien efter midsommar o kom hem för en månad sen, jag o mina kompisar var ute o festade nästan varje natt! och det hände inget absolut inget sånt här under den veckan jag var nere, fast jag kan hålla med om att man passade sej jävligt noga för polisen, jag o nägra kompisar stod o snackade mitt i gatan o då kom en snutbil o gav full gas sen tvärnitade o svängde mot oss bara för o "skrämma undan oss"  men nåt bråk elr misshandel såg jag inte till, o landet är "fräschare" än ni kan tro ni som inte har varit där, men men nu händer en jävla massa skit där nere
Senast redigerat av airflow (3 augusti 2007)

Jag har rätt i vad jag än säger.

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
3 augusti 2007
golf_greatpower skrev:
MikeAero skrev:
Freddeponken skrev:

jo det gör vi . 10 hagel gevär där nere som dom säljer mitt på gatan och sen gå och döda lite vakter..  eller helt enkelt bli vänner med usa sen skicka en stor fet atombomb till bulgarien smile ursäkta stavningen smile

Nä men läxa upp dem tbx!Själv vakt det vet du ju sen jag har träffat på dig i en annan tråd!

-Mike-

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
3 augusti 2007
Freddeponken skrev:
MikeAero skrev:
Freddeponken skrev:

Nej nej nej jag menar ingenting av det du sa! jag förespråkar inte våld!

Förstod det! Därför skrev jag"OK kanske inte riktigt så du mena men det lät inte så bra"

-Mike-

257 Inlägg
3 augusti 2007
Trådstartare
MikeAero skrev:
golf_greatpower skrev:
MikeAero skrev:

Nä men läxa upp dem tbx!Själv vakt det vet du ju sen jag har träffat på dig i en annan tråd!

vad menar du?

Saaboholic
3 129 Inlägg
3 augusti 2007
Helt otroligt hur många mindre informerade människor som längre sig i dessa trådar.

Jag har varit i bulgarien 4-5ggr 2-3v åt gången och jag har varit där inga turister är samt mitt i turist smeten.

Alla ni som säger "skabbigt land osv" har ni ens vart där? trodde inte det heller..det finns på skabbiga ställen som ni kallar det men även jävligt fina ställen.

Sunny beach däremot är ökänt för sitt galna festande och för att många svinar där nere och har så vart i många år.

Men bulgarien består inte endast av sunny beach. ställen som Albena, Balchik, dobrich, och varna är hur bra som helst..visst det finns zighenar ungar som springer runt och försöker sno pengar framför allt i varna och en hel del tiggare MEN när polisen kommer flyr dom all världens väg.

Jag har aldrig varit orolig utomlands och tänker inte börja bli det för att någon blivit dödad heller, jag väljer bara att inte åka till just det stället eller att vara mer vaksam om jag skulle göra det. Istället för att tracka ner på ett helt land och snacka om saker man inte vet ett skit om.

och nej bulgarien är inte helt styrt av maffian som någon sa..det har blivit jävligt mycket bättre genom åren men visst finns maffian kvar än idag och har starkt fäste men inte lika starkt som den har haft och den minskar allt mer.

Maffians fäste kommer sig p.ga att de är ett fd förtryckt kommunist land och inget annat. Det enda som var bra med komunismens styre där nere var att folk våga inte göra något, man kunde sova på stranden med plånbok osv på sig utan att någon rörde än osv.

Nej en jävla hysteri är vad allt har blivit, och en jävla massa idioter som åker ner och svinar och sen klagar på att "åh dom taffsade på mig men jag gick runt i mini kjol och visade pattarna för dom, och shaka ass gud vad synd det är om mej", och killar som åker ner och är jävligt kaxiga och tror att inget rör dom för att dom är på ett turist ställe..kanske dags att tänka om då.

MEN jag menar inte att det på något sätt är rättfärdigat att slå ihjäl någon eller dylikt, det är rent ut sagt förjävligt. men klandra inte ett helt land och ett helt folk för någon som vissa personer begått.
Om man gjorde det skulle knappast svenskar vara omtyckta.

/Backlund

"Liberty of thought is the life of the soul"

257 Inlägg
3 augusti 2007
Trådstartare
hedley skrev:
Helt otroligt hur många mindre informerade människor som längre sig i dessa trådar.

Jag har varit i bulgarien 4-5ggr 2-3v åt gången och jag har varit där inga turister är samt mitt i turist smeten.

Alla ni som säger "skabbigt land osv" har ni ens vart där? trodde inte det heller..det finns på skabbiga ställen som ni kallar det men även jävligt fina ställen.

Sunny beach däremot är ökänt för sitt galna festande och för att många svinar där nere och har så vart i många år.

Men bulgarien består inte endast av sunny beach. ställen som Albena, Balchik, dobrich, och varna är hur bra som helst..visst det finns zighenar ungar som springer runt och försöker sno pengar framför allt i varna och en hel del tiggare MEN när polisen kommer flyr dom all världens väg.

Jag har aldrig varit orolig utomlands och tänker inte börja bli det för att någon blivit dödad heller, jag väljer bara att inte åka till just det stället eller att vara mer vaksam om jag skulle göra det. Istället för att tracka ner på ett helt land och snacka om saker man inte vet ett skit om.

och nej bulgarien är inte helt styrt av maffian som någon sa..det har blivit jävligt mycket bättre genom åren men visst finns maffian kvar än idag och har starkt fäste men inte lika starkt som den har haft och den minskar allt mer.

Maffians fäste kommer sig p.ga att de är ett fd förtryckt kommunist land och inget annat. Det enda som var bra med komunismens styre där nere var att folk våga inte göra något, man kunde sova på stranden med plånbok osv på sig utan att någon rörde än osv.

Nej en jävla hysteri är vad allt har blivit, och en jävla massa idioter som åker ner och svinar och sen klagar på att "åh dom taffsade på mig men jag gick runt i mini kjol och visade pattarna för dom, och shaka ass gud vad synd det är om mej", och killar som åker ner och är jävligt kaxiga och tror att inget rör dom för att dom är på ett turist ställe..kanske dags att tänka om då.

MEN jag menar inte att det på något sätt är rättfärdigat att slå ihjäl någon eller dylikt, det är rent ut sagt förjävligt. men klandra inte ett helt land och ett helt folk för någon som vissa personer begått.
Om man gjorde det skulle knappast svenskar vara omtyckta.

/Backlund

jag har varit där 3-4 gånger och det har alltid varit fint smile ska ditt 15/8 kommer bli mycket roligt. och alla tråkiga saker händer halv 4/4 så det kan ju faktisk hände har i svergie mer men blir inte så poppelärt i tidningarna!

Sök