2654
Sök

många som klagar

Alecci's fästmö
708 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
många som klagar på t ex att de posas framför bilar osv...men varför e de då så många mer som går in på dessa bilder än när bilen e ensam??? bra fråga va haha...

å dessutom e de inte roligare att se vem som äger bilen och på så sätt se vem man pratar med??

tycker de skulle varit en liten bild som de e med bilen på första sidan faktist pyttelite faktia om ägaren med....roll

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

431 Inlägg
5 augusti 2007
Lady_Milla skrev:
många som klagar på t ex att de posas framför bilar osv...men varför e de då så många mer som går in på dessa bilder än när bilen e ensam??? bra fråga va haha...

å dessutom e de inte roligare att se vem som äger bilen och på så sätt se vem man pratar med??

tycker de skulle varit en liten bild som de e med bilen på första sidan faktist pyttelite faktia om ägaren med....roll

Tror att lunarstorm är nått för dig.. där finns det massor med bilder på människor..

4 554 Inlägg
5 augusti 2007
Lady_Milla skrev:

håller med dej till viss del har inget alls emot att man är med på bild med bilen men man behöver ju inte glömma kläderna hemma och lägga focuset på sig själv istället för bilen

sen har du ju avataren där du kan lägga en bild på dig själv och presentation som du redan fyllt i

edit: ang lunarstorm så blir de va man gör de till....

Neerd
1 596 Inlägg
5 augusti 2007
Lady_Milla skrev:

Håller faktist med om jag kolla på bilder så klickar jag på den med en person och en bil men det är för man är nyfiken för att se vad det är för en filur^^. Fakta har man ju på förstasidan sen om den är ifylld elr ej är ju en annan sak haha smile men det är ju helt klart lite roligare att veta vem man pratar med wink

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

905 Inlägg
5 augusti 2007
Lady_Milla skrev:

1. Vi är svenskar, vi måste klaga. Gilla läget är ingenting vi känner till, Born and raised to be a klagogubbe.
2. Avundsjuka. Om alla hade en lite roligare bil en än volvo model lego och haft en brud i stil med dig skulle dom inte göra annat än fota henne vid sin bil. Men eftersom dom inte har det så klagar dom istället i ren avundsjuka.

Sen att fler besöker dessa bilar är ju för att dom flestas flickvän på detta forum heter .jpeg i efternamn och dom vill gärna ha en ny.
Senast redigerat av loffe007 (5 augusti 2007)

Idiot..
285 Inlägg
5 augusti 2007
Fattar inte varför du skulle vilja ha en massa info om ägaren?
Det är välll ändå bilen du kollar in?

Men jag är iaf rätt trött på alla tjejer som lägger upp bilder på sig själva klängandes över bilen när dom inte ens ser bra ut.
Då kan man likagärna strunta i det,för det är ändå bilen man vill se.

Om tjejen som posar med bilen ser  rätt bra ut och bilderna är bra tagna så kanske man kollar lite extra  annars kan det kvitta för mig iaf

455 Inlägg
5 augusti 2007
Nattugglan skrev:

Men jag är iaf rätt trött på alla tjejer som lägger upp bilder på sig själva klängandes över bilen när dom inte ens ser bra ut.

Om tjejen som posar med bilen ser  rätt bra ut och bilderna är bra tagna så kanske man kollar lite extra  annars kan det kvitta för mig iaf

men alla har juh inte samma smak som tur är , dem tjejerna du tycker är fula som klänger över bilarna finns de hundra andra killar som tycker är skit söta big_smile

men själv tycker jag de räcker me att ha bild på sig själv på avataren ist för att lägga ut massa bilder på sig själv, hade en bild på mig förrut men så var de en tjej som klagade å sa stick till lunarstorm ist roll vart jag lite sne när ja kollade hennes sida å så att hon hade hela tre bilder på sig själv :S men kan vart för att jag hade fler kommenaren än vad hon hade big_smile vart hon nog lite avis wink men nu så räcker de me att jag har avataren tog inte bort den för hennes skull i alle fall absolut inte:P

men jag tycker inte heller de fel att lägga ut en bild på sig själv å bilen de kan va kul å se big_smile

Idiot..
285 Inlägg
5 augusti 2007
Car_Babe skrev:
Nattugglan skrev:

men alla har juh inte samma smak som tur är , dem tjejerna du tycker är fula som klänger över bilarna finns de hundra andra killar som tycker är skit söta big_smile

men själv tycker jag de räcker me att ha bild på sig själv på avataren ist för att lägga ut massa bilder på sig själv, hade en bild på mig förrut men så var de en tjej som klagade å sa stick till lunarstorm ist roll vart jag lite sne när ja kollade hennes sida å så att hon hade hela tre bilder på sig själv :S men kan vart för att jag hade fler kommenaren än vad hon hade big_smile vart hon nog lite avis wink men nu så räcker de me att jag har avataren tog inte bort den för hennes skull i alle fall absolut inte:P

men jag tycker inte heller de fel att lägga ut en bild på sig själv å bilen de kan va kul å se big_smile

Jag trodde alla hade samma smak som mig roll

Teddan
2 495 Inlägg
5 augusti 2007
bilder är bra.... särskilt på snygga bilar och söta tjejer;)

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

905 Inlägg
5 augusti 2007
Nattugglan skrev:
Car_Babe skrev:
Nattugglan skrev:

Jag trodde alla hade samma smak som mig roll

jag har iaf det.

68 Inlägg
5 augusti 2007
Visar hellre upp de ja äger än mej själv big_smile som sagt, en avatar räcker men alla har v i olika åsikter, å tur e väl de

I don´t care what people say, I just do it anyway

Alecci's fästmö
708 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
tycker de e kul å se va folk tycker om detta bara smile
bilden på ägaren e la ba kul å se på tycker jag bara för att se vem som äger bilen å vem man pratar med....smile

men alla tycker ju olika...har aldrig lyckats lägga in en avatar på mig sj för den e alltid förstor hur mycket man än minskar bilden så fattar inte hur vissa lyckas med de....å sen finns de ju dom som kör på att de e nån annan än sig sj...

men visst de e en bilsida man ska ju inte ha överdrivet mycket bilder på bara sig eftersomd e e bilen i centrum eller hur...de e inget jag tänkte på att ändra på asså haha...

å dessutom lunar e blä skulle jag aldrig få för mig att skaffa...

med lem
1 147 Inlägg
5 augusti 2007
Lady_Milla skrev:
men alla tycker ju olika...har aldrig lyckats lägga in en avatar på mig sj för den e alltid förstor hur mycket man än minskar bilden så fattar inte hur vissa lyckas med de....å sen finns de ju dom som kör på att de e nån annan än sig sj...

men nu kan man lägga in stora bilder=)

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
hahaha....nä man ska inte ta focus från bilen klart detta e en bilsida..men man kan ju stå jämte bilen på ett "normalt" sätt om man säger så angående kläderna....haha...

men va sägs omd e bilder som e tagna på bilutställningar då?där står dom ju ibland enbart i bikini å de sägs inget om dom bilderna??e de helt ok eller hur e de med de??

Alecci's fästmö
708 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
dallelito skrev:
Lady_Milla skrev:

men nu kan man lägga in stora bilder=)

jaså då ska ja la se om jag kan göra de hm fast gillar min hund:P

7 100 Inlägg
5 augusti 2007
har ju bild på nisse ja på min avtar smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Snickar guru
278 Inlägg
5 augusti 2007
det är ju tur man är hetro iaf

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

4 554 Inlägg
5 augusti 2007
Konstapeln skrev:

är du wink

220 Inlägg
5 augusti 2007
Konstapeln skrev:

hahaha

1 567 Inlägg
5 augusti 2007
Ni tjejer som vill ha bilder kan väl fråga om om msn om ni är sugna på hur ägaren ser ut..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Sök