3062
Sök

många som klagar

47 Inlägg
5 augusti 2007
Bra tänkt..! Men Garaget är en sida för intresset utav bilar...Tjejer och killar som poserar framför bilarna känns helt onödigt...(Min smak är min smak, er smak är er smak...) Ha en fortsatt trevlig dag...

274 Inlägg
5 augusti 2007
Nattugglan skrev:
Fattar inte varför du skulle vilja ha en massa info om ägaren?
Det är välll ändå bilen du kollar in?

Men jag är iaf rätt trött på alla tjejer som lägger upp bilder på sig själva klängandes över bilen när dom inte ens ser bra ut.
Då kan man likagärna strunta i det,för det är ändå bilen man vill se.

Om tjejen som posar med bilen ser  rätt bra ut och bilderna är bra tagna så kanske man kollar lite extra  annars kan det kvitta för mig iaf

så de är acceptabelt om man som tjej ser bra ut??
Lät ju bra...

Kettunen
5 augusti 2007
Hallå killar. Är ni bögar eller?? tongue
Bilar & brudar ihop. Finns det en bättre dröm big_smile ?

Bärs!
3 456 Inlägg
5 augusti 2007
Natural skrev:
Lady_Milla skrev:
många som klagar på t ex att de posas framför bilar osv...men varför e de då så många mer som går in på dessa bilder än när bilen e ensam??? bra fråga va haha...

å dessutom e de inte roligare att se vem som äger bilen och på så sätt se vem man pratar med??

tycker de skulle varit en liten bild som de e med bilen på första sidan faktist pyttelite faktia om ägaren med....roll

Tror att lunarstorm är nått för dig.. där finns det massor med bilder på människor..

HaHa, Klockrent! lol

Garaget.org peakade 2008.

7 100 Inlägg
5 augusti 2007
Kettunen skrev:

haha,håller med dej tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 661 Inlägg
5 augusti 2007
Konsitgt folk. varför ska man inte visa sig?
Är det för att man är ful och har en fin bil då eller?
Okej att bilar e fokus, men umgänge och den sociala biten kan ju förbättras om man har ett hum om vem man pratar med.
Jag visar båda mig och mina bilar iallfall. smile

Alecci's fästmö
708 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Aga_Diff skrev:
Natural skrev:
Lady_Milla skrev:
många som klagar på t ex att de posas framför bilar osv...men varför e de då så många mer som går in på dessa bilder än när bilen e ensam??? bra fråga va haha...

å dessutom e de inte roligare att se vem som äger bilen och på så sätt se vem man pratar med??

tycker de skulle varit en liten bild som de e med bilen på första sidan faktist pyttelite faktia om ägaren med....roll

Tror att lunarstorm är nått för dig.. där finns det massor med bilder på människor..

HaHa, Klockrent! lol

knappast klockrent mer negativt att vissa blir så irreterade på en diskusion...

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Hardjim skrev:
Konsitgt folk. varför ska man inte visa sig?
Är det för att man är ful och har en fin bil då eller?
Okej att bilar e fokus, men umgänge och den sociala biten kan ju förbättras om man har ett hum om vem man pratar med.
Jag visar båda mig och mina bilar iallfall. smile

man får ju välja sj om man vill eller inte men håller med dig att de e roligt att se både bilen å ägaren smile tycker inte de e nått farligt med de iaf..de e en sak man bestämmer sj om man vill eller inte ju så smile

257 Inlägg
5 augusti 2007
bmx skrev:
Kettunen skrev:

haha,håller med dej tongue

håller med er smile finns det något bättre? tongue

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

1 703 Inlägg
5 augusti 2007
Klart man ska hänga vid sin bil om man vill det! Ni som inte tycker det, ja, ni slipper titta.

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
5 augusti 2007
Lite väl många inlägg befriade från vett...
Håll personliga bilder och bilder på bilen var för sig, så slipper vi såna här trådar.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Idiot..
285 Inlägg
5 augusti 2007
Lady_Milla skrev:
Aga_Diff skrev:
Natural skrev:

HaHa, Klockrent! lol

Ska jag vara ärlig så borde du hoppa tillbaka till lunarstorm.
Du gör trådar med dikter om "sommarkatter",Och nu startar du en tråd där du vill att alla ska lägga upp bilder på sig själva så du kan se om personen du snackar med är ful eller snygg
Senast redigerat av Nattugglan (5 augusti 2007)

Alecci's fästmö
708 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Nattugglan skrev:
Lady_Milla skrev:
Aga_Diff skrev:

HaHa, Klockrent! lol

Ska jag vara ärlig så borde du hoppa tillbaka till lunarstorm.
Du gör trådar med dikter om "sommarkatter",Och nu startar du en tråd där du vill att alla ska lägga upp bilder på sig själva så du kan se om personen du snackar med är ful eller snygg

lille vän jag diskutera och detta e of topic om du inte gillar att diskutera så behöver du ju inte svara eller hur...jag vill inte införa nått de e du som missförstår med flit jag diskutera om sidan om vad andra anser om de osv..inget fel med de...sommarkatten va populär diskusion så varför klaga på den..ämnet e fritt, de e vad of topic innebär...

145 Inlägg
5 augusti 2007
Alltså, bara att vi killar börjar lägga upp bilder på när vi posar framför bilen, har själv gjort det nu wink

Alecci's fästmö
708 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
_Andrew_ skrev:
Alltså, bara att vi killar börjar lägga upp bilder på när vi posar framför bilen, har själv gjort det nu wink

haha jättebra bild tss väldigt oskyldigt till den där texten hu tongue smile

459 Inlägg
5 augusti 2007
MissLazer skrev:
Visar hellre upp de ja äger än mej själv big_smile som sagt, en avatar räcker men alla har v i olika åsikter, å tur e väl de

hmm, du skriver visar hellre upp det jag äger än mig sj?, hum, äger du inte dig sj? wink

892 Inlägg
5 augusti 2007
Alltså att lägga upp nån bild på sig själv, antingen själv eller bredvid bilen, är väl inge problem det. Kan vara nice att se ett ansikte till nicket.
Tycker det blir lätt fånigt när det går överstyr, t ex brudar som krälar halvnakna som maskar över bilen. Finns lite mycket sånt. Man får väl ge brudarna här något att kika på också. big_smile
(Yes, jag är hetero, ifall nån fick några vilda ideér wink)

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Alecci's fästmö
708 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Android skrev:
Alltså att lägga upp nån bild på sig själv, antingen själv eller bredvid bilen, är väl inge problem det. Kan vara nice att se ett ansikte till nicket.
Tycker det blir lätt fånigt när det går överstyr, t ex brudar som krälar halvnakna som maskar över bilen. Finns lite mycket sånt. Man får väl ge brudarna här något att kika på också. big_smile
(Yes, jag är hetero, ifall nån fick några vilda ideér wink)

precis..nja de andra e la lite överdrivet asså haha men jag tog upp de där innan lite..menar med utställningar ha ju inte tjejerna som krälar på bilar så mycket på sig varför klagas de inte på dm bilderna för?

1 703 Inlägg
5 augusti 2007
Jag kan bidraga med ett avskräckande exempel på hur det kan se ut cool
http://200sx.kicks-ass.net/henkebenke/img45dedcb878364.jpg

145 Inlägg
5 augusti 2007
Henkebenke!. Det där var snudd på porr faktiskt. Härligt avslappnad pose och
ett leende som får till o med ett heterohjärta att smälta!.
big_smile

Sök