Bra tänkt..! Men Garaget är en sida för intresset utav bilar...Tjejer och killar som poserar framför bilarna känns helt onödigt...(Min smak är min smak, er smak är er smak...) Ha en fortsatt trevlig dag...
Fattar inte varför du skulle vilja ha en massa info om ägaren? Det är välll ändå bilen du kollar in?
Men jag är iaf rätt trött på alla tjejer som lägger upp bilder på sig själva klängandes över bilen när dom inte ens ser bra ut. Då kan man likagärna strunta i det,för det är ändå bilen man vill se.
Om tjejen som posar med bilen ser rätt bra ut och bilderna är bra tagna så kanske man kollar lite extra annars kan det kvitta för mig iaf
så de är acceptabelt om man som tjej ser bra ut?? Lät ju bra...
många som klagar på t ex att de posas framför bilar osv...men varför e de då så många mer som går in på dessa bilder än när bilen e ensam??? bra fråga va haha...
å dessutom e de inte roligare att se vem som äger bilen och på så sätt se vem man pratar med??
tycker de skulle varit en liten bild som de e med bilen på första sidan faktist pyttelite faktia om ägaren med....
Tror att lunarstorm är nått för dig.. där finns det massor med bilder på människor..
Konsitgt folk. varför ska man inte visa sig? Är det för att man är ful och har en fin bil då eller? Okej att bilar e fokus, men umgänge och den sociala biten kan ju förbättras om man har ett hum om vem man pratar med. Jag visar båda mig och mina bilar iallfall.
många som klagar på t ex att de posas framför bilar osv...men varför e de då så många mer som går in på dessa bilder än när bilen e ensam??? bra fråga va haha...
å dessutom e de inte roligare att se vem som äger bilen och på så sätt se vem man pratar med??
tycker de skulle varit en liten bild som de e med bilen på första sidan faktist pyttelite faktia om ägaren med....
Tror att lunarstorm är nått för dig.. där finns det massor med bilder på människor..
HaHa, Klockrent!
knappast klockrent mer negativt att vissa blir så irreterade på en diskusion...
Konsitgt folk. varför ska man inte visa sig? Är det för att man är ful och har en fin bil då eller? Okej att bilar e fokus, men umgänge och den sociala biten kan ju förbättras om man har ett hum om vem man pratar med. Jag visar båda mig och mina bilar iallfall.
man får ju välja sj om man vill eller inte men håller med dig att de e roligt att se både bilen å ägaren tycker inte de e nått farligt med de iaf..de e en sak man bestämmer sj om man vill eller inte ju så
HaHa, Klockrent!
Ska jag vara ärlig så borde du hoppa tillbaka till lunarstorm. Du gör trådar med dikter om "sommarkatter",Och nu startar du en tråd där du vill att alla ska lägga upp bilder på sig själva så du kan se om personen du snackar med är ful eller snygg
Ska jag vara ärlig så borde du hoppa tillbaka till lunarstorm. Du gör trådar med dikter om "sommarkatter",Och nu startar du en tråd där du vill att alla ska lägga upp bilder på sig själva så du kan se om personen du snackar med är ful eller snygg
lille vän jag diskutera och detta e of topic om du inte gillar att diskutera så behöver du ju inte svara eller hur...jag vill inte införa nått de e du som missförstår med flit jag diskutera om sidan om vad andra anser om de osv..inget fel med de...sommarkatten va populär diskusion så varför klaga på den..ämnet e fritt, de e vad of topic innebär...
Alltså att lägga upp nån bild på sig själv, antingen själv eller bredvid bilen, är väl inge problem det. Kan vara nice att se ett ansikte till nicket. Tycker det blir lätt fånigt när det går överstyr, t ex brudar som krälar halvnakna som maskar över bilen. Finns lite mycket sånt. Man får väl ge brudarna här något att kika på också. (Yes, jag är hetero, ifall nån fick några vilda ideér )
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd
Alltså att lägga upp nån bild på sig själv, antingen själv eller bredvid bilen, är väl inge problem det. Kan vara nice att se ett ansikte till nicket. Tycker det blir lätt fånigt när det går överstyr, t ex brudar som krälar halvnakna som maskar över bilen. Finns lite mycket sånt. Man får väl ge brudarna här något att kika på också. (Yes, jag är hetero, ifall nån fick några vilda ideér )
precis..nja de andra e la lite överdrivet asså haha men jag tog upp de där innan lite..menar med utställningar ha ju inte tjejerna som krälar på bilar så mycket på sig varför klagas de inte på dm bilderna för?