2275
Sök

många som klagar

Kettunen
5 augusti 2007
HAHAH tongue Vill inte tänka mig hur det skulle se ut på tävling wink

1 567 Inlägg
5 augusti 2007
Hehe man kanske skulle klä sig i minikjol uringat och högklackat och ta lite bilder när man ålar på bilen...wink

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

The world is mine
82 Inlägg
5 augusti 2007
De va som fan, killar som kan bjuda på sig själva, de va inte dåligt wink

Bad like I wanna be

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
6 augusti 2007
Jag säger bara! Gör vad fan ni vill, det finns ju en valmöjlighet här på Garaget att man måste ju inte öppna de bilderna där det står ngn och ser söt ut eller som Henkebenke(Som ser allmänt porrig ut)! Så kör bara! Själv har jag inte lagt ut några bilder på mig själv då jag har ett utsatt jobb som kan referera till mitt ansikte med min bil!
Tack för mig!
PS de som tycker att det är för mycket brudar som krälar behöver ju inte öppna dessa bilderna då om de är så fruktansvärt hemska!DS
Senast redigerat av MikeAero (6 augusti 2007)

-Mike-

FreddeK
6 augusti 2007
Kollar gärna på tjejer och deras bilar...för mig gör det ingenting. men kommer inte fälla så många kommentarer om det som tex:söt bil och ägare etc då jag inte är ute efter att ragga på garaget.org. å nej det gör absolut inget om poängen blir högre för tjejen bara för hon poserar lite framför bilen...poängen enligt mig är värdelös.

Men något som känns lite uffigt är när någon extrem biltidning tar en naken tjej och kletar fast på omslaget...allt för att locka köpare...det enligt mig är typ bajs!

Ni kommer aldrig få se en bild på mig för jag är så jäkla ful så jag besparar er det. haha kanske inte så illa men nästan!

Så fortsätt nu ni tjejer att lägga ut mera bilder....gärna lite mer ass om jag får be!

Kram på er alla! Fredde hetero

Ps: man är inte bög för man suger av en kompis utan bara en jäkligt snäll kompis!

145 Inlägg
6 augusti 2007
Ja, mer ass ;D

men fredde, man är ju inte bög bara för att man suger av en kompis, det kan vara gott oxå! big_smile

1 567 Inlägg
6 augusti 2007
Freddeponken skrev:
Kollar gärna på tjejer och deras bilar...för mig gör det ingenting. men kommer inte fälla så många kommentarer om det som tex:söt bil och ägare etc då jag inte är ute efter att ragga på garaget.org. å nej det gör absolut inget om poängen blir högre för tjejen bara för hon poserar lite framför bilen...poängen enligt mig är värdelös.

Men något som känns lite uffigt är när någon extrem biltidning tar en naken tjej och kletar fast på omslaget...allt för att locka köpare...det enligt mig är typ bajs!

Ni kommer aldrig få se en bild på mig för jag är så jäkla ful så jag besparar er det. haha kanske inte så illa men nästan!

Så fortsätt nu ni tjejer att lägga ut mera bilder....gärna lite mer ass om jag får be!

Ps: man är inte bög för man suger av en kompis utan bara en jäkligt snäll kompis!

Håller med där!! Kolla på bilder där Tjejen är brevid sin bil alla kommentarer är typ ÅÅ snygg bil och snygg ägare... En klockren 5 till bilen och ägaren..faktiskt lite löjligt om ni frågar mig..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

905 Inlägg
6 augusti 2007
940R skrev:
Freddeponken skrev:

Håller med där!! Kolla på bilder där Tjejen är brevid sin bil alla kommentarer är typ ÅÅ snygg bil och snygg ägare... En klockren 5 till bilen och ägaren..faktiskt lite löjligt om ni frågar mig..

tyvärr så blir det på detta vis då då dom flesta på gorgs flickvänner heter .jpeg i efternamn.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
6 augusti 2007
Trådstartare
henkebenke skrev:
Jag kan bidraga med ett avskräckande exempel på hur det kan se ut cool
http://200sx.kicks-ass.net/henkebenke/i … 878364.jpg

wooo fn va bra bild haha big_smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
6 augusti 2007
Trådstartare
940R skrev:
Freddeponken skrev:

man få la gärna nämna va man tycker om både bil å person men poängen ska ju va för bilen...ordet e ju fritt så man väljer ju sj vilka komentarer man vill lägga osv smile

1 703 Inlägg
6 augusti 2007
Kan bjuda på lite mer ass om ni vill.

http://200sx.kicks-ass.net/henkebenke/img461018771c230.jpg

Knegare
302 Inlägg
6 augusti 2007
Jag har kort info om mig, en bild på mig som avatar och en bild på mig vid bilen... ;P

Poon
Love the sound...

Idiot..
285 Inlägg
6 augusti 2007
Lady_Milla skrev:
Nattugglan skrev:
Lady_Milla skrev:

knappast klockrent mer negativt att vissa blir så irreterade på en diskusion...

Ska jag vara ärlig så borde du hoppa tillbaka till lunarstorm.
Du gör trådar med dikter om "sommarkatter",Och nu startar du en tråd där du vill att alla ska lägga upp bilder på sig själva så du kan se om personen du snackar med är ful eller snygg

lille vän jag diskutera och detta e of topic om du inte gillar att diskutera så behöver du ju inte svara eller hur...jag vill inte införa nått de e du som missförstår med flit jag diskutera om sidan om vad andra anser om de osv..inget fel med de...sommarkatten va populär diskusion så varför klaga på den..ämnet e fritt, de e vad of topic innebär...

"Det är du som missförstår med flit"..
Det är bara inse att du är en äcklig fjortis,det är inte svårare än så wink

Muttley
6 augusti 2007
Nattugglan skrev:
Lady_Milla skrev:
Nattugglan skrev:

Du gör trådar med dikter om "sommarkatter",Och nu startar du en tråd där du vill att alla ska lägga upp bilder på sig själva så du kan se om personen du snackar med är ful eller snygg

lille vän jag diskutera och detta e of topic om du inte gillar att diskutera så behöver du ju inte svara eller hur...jag vill inte införa nått de e du som missförstår med flit jag diskutera om sidan om vad andra anser om de osv..inget fel med de...sommarkatten va populär diskusion så varför klaga på den..ämnet e fritt, de e vad of topic innebär...

nattuglan du borde ju vara på lunar själv, hon får lägga upp precis vilka ämne hon vill så länge hon håller sig där hon ska vara, offtopic är vi på nu ??
vill hon ha bilder på sig och se bilder på andra är de henens åsikt. du har inte ens en bil så varför klagar du på henne när hon läger upp sin bil ?

Idiot..
285 Inlägg
6 augusti 2007
tkd_rille skrev:
Nattugglan skrev:
Lady_Milla skrev:

nattuglan du borde ju vara på lunar själv, hon får lägga upp precis vilka ämne hon vill så länge hon håller sig där hon ska vara, offtopic är vi på nu ??
vill hon ha bilder på sig och se bilder på andra är de henens åsikt. du har inte ens en bil så varför klagar du på henne när hon läger upp sin bil ?

Vad menar du med att jag inte har en bil?.
Jag har två stycken tillomed.
Men golfen har jag offline just nu för den ska troligen säljas och Volvon har jag inga bilder på.

Och varför skulle jag passa bättre på lunarstorm?
Senast redigerat av Nattugglan (6 augusti 2007)

Alecci's fästmö
708 Inlägg
6 augusti 2007
Trådstartare
Nattugglan skrev:
Lady_Milla skrev:
Nattugglan skrev:

vem e de som föreslog lunar och inte verkar klara av en vanlig diskusion i off topic?inte e de då jag...

Alecci's fästmö
708 Inlägg
6 augusti 2007
Trådstartare
henkebenke skrev:
Kan bjuda på lite mer ass om ni vill.

http://200sx.kicks-ass.net/henkebenke/i … 71c230.jpg

*asg*big_smile

Idiot..
285 Inlägg
6 augusti 2007
Lady_Milla skrev:
Nattugglan skrev:
Lady_Milla skrev:

vem e de som föreslog lunar och inte verkar klara av en vanlig diskusion i off topic?inte e de då jag...

Jag klarar visst av en diskusion.
Men du skrev ju så jäkla oklart,"Det är du som missförstår med flit"  varför skulle jag göra det?.

Jag tycker du håller på som fjortisarna på lunarstorm.
Skriver bloggar med dikter och startar trådar med dikter.
Lägger upp en massa bilder på sig själv och frågar folk efter bilder på dom.

Skriver "De" istället för "Det"   "E" istället för "Är" osv.

Som tex.  "De e du som missförstår me flit"  tryck in ett  bah eller asså i det där.
"de e bah du som missförstår me flit asså"

Sen att 8/20 på din sida är på dig.
Det kan ju inte vara för att du vill bli/är modell som rätt många tjejer här.
För med det utseendet så är det bara att ge upp.

För den här sidan är väll till för att folk ska kunna snacka om bilar och visa upp dom.
Tex om jag har problem med min så kan jag starta en tråd om det och få hjälp med det ifall någon har gjort det innan och har lust att skriva.

Eller om det är någon träff så kan går det att läsa om det.

Så jag förstår inte varför du vill att folk ska lägga upp bilder på sig själva?.
Är du ute efter att försöka ragga på killar med fina bilar eller?.

Så du kanske inte bara är fjortis,Plåtluder med?
Senast redigerat av Nattugglan (6 augusti 2007)

1 703 Inlägg
6 augusti 2007
Nattugglan skrev:
*massatextmassatextmassatext*

Är det inte bara så att du inte har fått knulla på länge?
Man kan lätt bli lite stingslig då. tongue

Idiot..
285 Inlägg
6 augusti 2007
henkebenke skrev:
Nattugglan skrev:
*massatextmassatextmassatext*

Är det inte bara så att du inte har fått knulla på länge?
Man kan lätt bli lite stingslig då. tongue

Jo det med,Sen att jag inte har något för mig just nu gör inte saken bättre

Sök