2590
Sök

många som klagar

72 Inlägg
6 augusti 2007
Nattugglan skrev:
Jag klarar visst av en diskusion.
Men du skrev ju så jäkla oklart,"Det är du som missförstår med flit"  varför skulle jag göra det?.

Jag tycker du håller på som fjortisarna på lunarstorm.
Skriver bloggar med dikter och startar trådar med dikter.
Lägger upp en massa bilder på sig själv och frågar folk efter bilder på dom.

Skriver "De" istället för "Det"   "E" istället för "Är" osv.

Som tex.  "De e du som missförstår me flit"  tryck in ett  bah eller asså i det där.
"de e bah du som missförstår me flit asså"

Du verkar kunna ditt lunarstorm bra. tongue Var det där du brukade hänga eller vad skrev du?? smile

Idiot..
285 Inlägg
6 augusti 2007
Joopet skrev:
Nattugglan skrev:
Men du skrev ju så jäkla oklart,"Det är du som missförstår med flit"  varför skulle jag göra det?.

Som tex.  "De e du som missförstår me flit"  tryck in ett  bah eller asså i det där.

Du verkar kunna ditt lunarstorm bra. tongue Var det där du brukade hänga eller vad skrev du?? smile

Jag var medlem där för 5-7 årsen.
Du lär ju också varit medlem där förut
Senast redigerat av Nattugglan (6 augusti 2007)

CrxVt
6 augusti 2007
Va är de me er svenska och ert gnällande hela tiden? Tycker sånt där är bara tråkigt att höra folk skall gnälla om onödiga saker. Folk måste väl få lägga ut bilder av sej själv och bilen om man vill. Eller är de för mycke avundsjuka? Brudar och mera brudar big_smile De hör ju till i motorsport världen big_smile
Senast redigerat av CrxVt (6 augusti 2007)

4 571 Inlägg
6 augusti 2007
Så tar vi och lugnar ner oss lite granna innan tråden går helt överstyr (vilket den delvis gjort)

Känner ni att ni måste skriva av er till en person som stör er ta det via PM och bespara oss andra som vill läsa en diskussion på något sånär hög nivå.

Tack

7 120 Inlägg
6 augusti 2007
Nattugglan skrev:
Lady_Milla skrev:
Nattugglan skrev:

"Det är du som missförstår med flit"..
Det är bara inse att du är en äcklig fjortis,det är inte svårare än så wink

vem e de som föreslog lunar och inte verkar klara av en vanlig diskusion i off topic?inte e de då jag...

Sen att 8/20 på din sida är på dig.
Det kan ju inte vara för att du vill bli/är modell som rätt många tjejer här.
För med det utseendet så är det bara att ge upp.

För den här sidan är väll till för att folk ska kunna snacka om bilar och visa upp dom.
Tex om jag har problem med min så kan jag starta en tråd om det och få hjälp med det ifall någon har gjort det innan och har lust att skriva.

Eller om det är någon träff så kan går det att läsa om det.

Så jag förstår inte varför du vill att folk ska lägga upp bilder på sig själva?.
Är du ute efter att försöka ragga på killar med fina bilar eller?.

Så du kanske inte bara är fjortis,Plåtluder med?

Måste faktiskt hålla med dig lite där.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
6 augusti 2007
Trådstartare
Nattugglan skrev:
Lady_Milla skrev:
Nattugglan skrev:

"Det är du som missförstår med flit"..
Det är bara inse att du är en äcklig fjortis,det är inte svårare än så wink

vem e de som föreslog lunar och inte verkar klara av en vanlig diskusion i off topic?inte e de då jag...

Sen att 8/20 på din sida är på dig.
Det kan ju inte vara för att du vill bli/är modell som rätt många tjejer här.
För med det utseendet så är det bara att ge upp.

För den här sidan är väll till för att folk ska kunna snacka om bilar och visa upp dom.
Tex om jag har problem med min så kan jag starta en tråd om det och få hjälp med det ifall någon har gjort det innan och har lust att skriva.

Eller om det är någon träff så kan går det att läsa om det.

Så jag förstår inte varför du vill att folk ska lägga upp bilder på sig själva?.
Är du ute efter att försöka ragga på killar med fina bilar eller?.

Så du kanske inte bara är fjortis,Plåtluder med?

men hallå jag säger inte att nån ska lägga ut bilder på sig själv jag skrev bara att de e kul att se vem som är ägare till bilen som sagt innan..visste inte att de skulle bli ett sånt ståhej bara för att man uttrycker en åsikt om va man tycker skulle va kul men inte e ett måste....jag tänker inte näman mer om saken tycker de e tråkigt när någon håller på som du gör bara för att nån säger något ps liknande eller va man nu kan uttrycka de som...jag bryr mig inte om folk ba ta kort på ett avgasrör å det e de enda dom har på sin sida om personen pratar med mig så pratar la jag tillbaka för de...
och jag får väl påminna att detta e off topic igen å man kan diskutera vad som här...varfr klagade ingen på den som la upp den andra tråden isf?varför klagas de bara när jag lägger upp en tråd för skojs skull?
å nedlåtande saker som de du säger att jag e borde spärras för de e way off topic de e nästan trakaserier...

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
6 augusti 2007
Trådstartare
Izual skrev:
Så tar vi och lugnar ner oss lite granna innan tråden går helt överstyr (vilket den delvis gjort)

Känner ni att ni måste skriva av er till en person som stör er ta det via PM och bespara oss andra som vill läsa en diskussion på något sånär hög nivå.

Tack

jag håller med dig men jag skulle inte vilja bli trackad bara för en vanlig diskusion sad

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

1 661 Inlägg
6 augusti 2007
Ja vafan sluta med påhopp och smutskastning förfan. Låt folk ha va dem vill på sin sida.
Titta inte på det ni inte vill se.

Administratör
11 899 Inlägg
6 augusti 2007
Dessa allmänna regler gäller alla Garagets medlemmar och tillämpas över hela webbplatsen om inget annat anges. För att publicera en bil i garaget gäller särskilda regler.

§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!

• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök