3854
Sök

GARAGETS LFS Drifting Tävling! #1

Sideways.nu
873 Inlägg
7 augusti 2007
någon som är sugen på att ha lite natt tävling/träning?

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

9 Inlägg
7 augusti 2007
nu har jag suttit i stort sett hela kvällen/natten och tränat drifting..måste säga att detta är det överlägset roligaste racingspelet jag nånsin testat, och ändå är det så simpelt om man jämför med t.ex nfs serien. Grymt svårt från början men man lär ju sig eftersom smile är nästan bättre att det är lite svårare än att man äger allt och alla efter 1 dags spelande =p

Örebroare i exil
970 Inlägg
7 augusti 2007
Kan bara hålla med där. Dom har lyckats väldigt bra med det här spelet! Betalade gärna dryga 300 för att få S2 licensen. Pengar som förhoppningsvis går till att fortsätta utveckla spelet smile Dock är väl tjejen inte lika glad i det som jag. Klagar mest på att jag tillbringar för mycket tid framför datorn. Får passa på att leka av mig lite nu när hon sover smile

Hej FRA!

Sideways.nu
873 Inlägg
7 augusti 2007
ja.. lfs är ju bara en alfa version änsålänge...

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
7 augusti 2007
de är ju skit svårt att drifta ju tappar kontrollen bara

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

9 Inlägg
7 augusti 2007
xorox_88 skrev:

kör du med tangetbordet eller? Eftersom jag inte har nån ratt så gjorde jag det, kände mest logiskt liksom, men var ju fan omöjligt att kontrollera bilfanskapet :S sen pröva jag för skojs skull med musen och det blev 10 gånger lättare att kontrollera bilen..så pröva det, om du nu inte har ratt dvs =p

Örebroare i exil
970 Inlägg
7 augusti 2007
Joak1m skrev:
xorox_88 skrev:

kör du med tangetbordet eller? Eftersom jag inte har nån ratt så gjorde jag det, kände mest logiskt liksom, men var ju fan omöjligt att kontrollera bilfanskapet :S sen pröva jag för skojs skull med musen och det blev 10 gånger lättare att kontrollera bilen..så pröva det, om du nu inte har ratt dvs =p

Ja tangentbordet går inte att köra med. Har även märkt att det gör stor skillnad vad man har för mus o kör med också. Ska se om man orkar plocka fram ratten och plugga in den imorn så man får se hur det är att köra med den också smile

Hej FRA!

Gödseldräng
4 529 Inlägg
7 augusti 2007
jag kör med tangentbord tycker det är skönare
har iofesej inte provat mus ännu wink

195 Inlägg
7 augusti 2007
Fasen att jag såg detta nu big_smile hade lätt varit med!! big_smile

DFFL
9 020 Inlägg
7 augusti 2007
Jag kör med handkontroll.
Ni känner igen mig på min regskylt tongue
(IH8VOLVO)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

195 Inlägg
7 augusti 2007
hahahaha bättre reg plåt wink

3 113 Inlägg
7 augusti 2007
FireTraXX skrev:
Jag kör med handkontroll.
Ni känner igen mig på min regskylt tongue
(IH8VOLVO)

hahaa okey big_smile inget fel på volvo eller hur? tongue

jag har "rökning" till regplåt.. men tror ni kommer känna igen mig mest med mina misslyckade drifts big_smile men måste fixa upp mina driftskills.. spinnar allt för mycket hmm någon som vill dela med sig kanske lite skön setups? orkar inte leta i LFS Forumet big_smile

Semper Fi

304 Inlägg
7 augusti 2007
Det står antingen Rednäck eller Polis på mina skyltar big_smile Beror på vilken dator jag spelar på wink

9 Inlägg
7 augusti 2007
står "ÖRN ÖRN!" på min plåt för tillfället, kan hända att den ändras lite nu och då xD

Bärs!
3 456 Inlägg
7 augusti 2007
"JEVLAR!" står det på min, snodde det från en brutal E30 jag såg på Rudskogen...
Senast redigerat av Aga_Diff (7 augusti 2007)

Garaget.org peakade 2008.

9 Inlägg
7 augusti 2007
Aga_Diff skrev:
"JEVLAR!" står det på min, snodde det från en brutal E30 jag såg på Rudskogen...

hahahaa big_smile Kommer köra av vägen så fort man ser dej i backspegeln, kmr börja döflabba varje gång =p

Bärs!
3 456 Inlägg
7 augusti 2007
Joak1m skrev:
Aga_Diff skrev:

hahahaa big_smile Kommer köra av vägen så fort man ser dej i backspegeln, kmr börja döflabba varje gång =p

perfekt! då kommer jag ju inte sisst iaf! smile

Dr Snuggles
956 Inlägg
7 augusti 2007
Hahah, känns som att jag har omedvetet råkat härma dig lite ^^ HELVETE! står det på min big_smile

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

Bärs!
3 456 Inlägg
7 augusti 2007
haha, hade ju vart värre om du hade "JÄVLAR!" smile

Dr Snuggles
956 Inlägg
7 augusti 2007
Haha jo det är klart, nu ser ju folk (förhoppningsvis) skillnad på oss iaf big_smile Om inte annat på körskickligheten, som den sopan jag är big_smile haha

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

Sök