Jag har kapat på många bilar. det enda du bör tänka på är att inte kapa för mycket för då blir den RIKTIGT stötig å då é de itne så kul att liga å rensa på grusvägar.
vill sänka min bil så billigt som möjligt, vad är det för nackdelar med kapade fjädrar? vad tycker ni som har det
många kommer att råda mig att köpa riktiga grejer men det har jag inte råd med.
sätt fast dom ordentligt med slangklämmor annars blir dom sura på besikningen:P annars är det inget problem med kapade:) ja ska själv kapa mina sänkfjädrar efter vintern:D
Jag har kapat på många bilar. det enda du bör tänka på är att inte kapa för mycket för då blir den RIKTIGT stötig å då é de itne så kul att liga å rensa på grusvägar.
jag kapade min fjädrar å fått ett litet dilemma ..dom hoppar ur sitt läge !! så jag skulle någ råda att inte kapa alla ..utan köpa en sänkning !! kanske misslyckades jag ,,kanske blir det så där ! vet inte //Fredde
På 740 och säkert 240 är det ett litet håll i taldriken (ifram)där man man bara dra igenom klämman...ja har gjort så och de har funkat för mej hittils...
jag kapade min fjädrar å fått ett litet dilemma ..dom hoppar ur sitt läge !! så jag skulle någ råda att inte kapa alla ..utan köpa en sänkning !! kanske misslyckades jag ,,kanske blir det så där ! vet inte //Fredde
Du ska ju inte kapa fjädrarna på en 850.. om du nu gjort det.