6 augusti 2007
Trådstartare
Hej skulle vilja ha hjälp å hitta något as med v8 som drar mindre än min bil . ska köpa vinter bil å vägrar köpa en bil med 4a eller 6a . så skulle vilja att någon kan svara på en billigare bil med v8 som drar mindre än min 540i . antalet hästar är skit detsamma . desto slöare desto bättre. men men tack på förhand.
har fått in många bra svar . jag förstår att folk tycker att jag är lite udda som är ute efter en så kallad billig v8 köper man en V8 får man ju skylla sig själv att de kostar å köra .men kan ju alltid finnas någon som drar lite mindre?.är ju alltid värt att försöka få fram svar från riktigt kunniga. sen har ja fått svar om varför jag ska köpa en till bil om det ska vara billigt . men då där de så att jag kommer ställa av min 540i i vinter delvis för att den kostar en del att äga och för att ja kommer jobba lite smått med bilen. och dom som undrar va min bil drar milen så är de så att vi har fått den på 0,8-0,9 efter E4an i ca 80-100kmh men blev lätt att den oftast gick upp till litern . . men men jag är ute efter en v8 som inte är direkt törstig om man inte hetsar den då . för då är ingen bil billig . och jag är ute efter en v8a bil som är billig att äga. .
tack för alla svar jag fått . men det är inte över fören det är vinter . så fortsätt skicka in svar till denna tråd. jag läser alla svar som kommer in dagligen. kollar tråden säkert 2-4 ggr per dag .
Senast redigerat av V8-Racer (11 augusti 2007)
Take A Picture It Last Longer =)