Altså, jag är inte en man av ordning när det gäller hastighetsbestämmelser, men det där ser _lite_ vårdslöst ut, särskilt omkring skola och 30-väg... Kan ju fan inte ha gått en kilometer under 70.. :-)
Did Henry Ford write “You can have any color as long as it’s black.” on his website?
precis, är ingen paragrafryttare själv, kan hända att man ser mej braka fram i över 200 på vissa 90-sträckor sena sommarkvällar, men det finns en anledning till att den maximala tillåtna hastigheten förbi skolor mm är satt till just 30 km/h. det ska man _aldrig_ bryta mot
Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
precis, är ingen paragrafryttare själv, kan hända att man ser mej braka fram i över 200 på vissa 90-sträckor sena sommarkvällar, men det finns en anledning till att den maximala tillåtna hastigheten förbi skolor mm är satt till just 30 km/h. det ska man _aldrig_ bryta mot
troricke han körde fort tror han bara la en burnout utanför skolan och tappa kontrollen syns på bilderna att det är lagom blött
tvingade min pappa att burna varjegång han släppte av mig också när jag va liten tror inte det är hans fel eller jo sjäälvfallet men han orkade nog inte med tjatet från ungen om att burna så till slut gjorde han det.. nästan synd om han
Det gick nog inte över 70km/h vid kollisionstillfället, snarare runt 50km/h. Kanske tillochmed ännu saktare då bilen är gjord av plast... (skadorna ser värre ut än dom är...) Men man bör ju lära sej köra bil innan man börjar styla... Sen va det ju rättså blött oxå så det lär väl ha gjort sitt i denna situationen.
Sen kan det här med 30-vägar diskuteras, personligen tycker jag att alla 30-vägar ska tas bort helt. Man ser ju långt innan om nån unge är påväg ut och hinner lätt stanna om man håller 50... däremot borde det vara körkortsinrag om man kör 20km/h över 50km/h utanför skolor UNDER LEKTIONSTID... Nån som hört om nån unge nångång som dog på en 30-väg bara för att föraren höll 50km/h? (fullgubbar & senila gamla gubbar me keps räknas bort)
Killen underskattad Vettens krafter skulle jag tro! Jag skulle aldrig lånat ut en sån bil till en kompis! Jag lider med dig, hoppas det ordnar sig för dig att du kan ha en annan Corvette snart igen. Se det här som en lektion i att inte låna ut bilar till vårdslösa idioter som ska styla inför skolbarn! Tänk om det var barn han hade kört på?