2874
Sök

USA-Blinkers ?

61 Inlägg
7 augusti 2007
Trådstartare
Heej jag har usa-blinkers på min 745.a -90 och vet nån om man kan besiktiga bilen med dom ? och eller måste jag byta till origi. ? för just nu har jag ju inget positions ljus och det är ju ett måste vid besiktning ? Finns nån lösning svara GÄRNA !!!

1 675 Inlägg
7 augusti 2007
Det är nog inga problem. Det skulle dom sagt till dig när du köpte dom i så fall.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

10 Inlägg
7 augusti 2007
tjena jag har en 850 och hade usa blikers men det gick inte igenom beiktningen eftersom det inte finns något position ljus. så jag fick sätta på orginal

557 Inlägg
7 augusti 2007
Jag har USA blinkers på min 940 och den gick igenom utan problem.

//Jerry

1 675 Inlägg
7 augusti 2007
Beror nog på vilken besiktnings man man får.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Driifter;)
1 630 Inlägg
7 augusti 2007
de går väl modda till så man får park/pos i usa blinkersena men om dom är så går dom väl inte igenom igentligen..

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

Abiit, excessit, evasit, erupit
145 Inlägg
7 augusti 2007
klart det går..!  blinkersen går väl in under vanliga lyset å i den ska det väl sitta pos ljus..!? om jag inte mins helt fel..!  det måste väl endå finnas pos ljus i usa oxå.!? eller?

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.

61 Inlägg
7 augusti 2007
Trådstartare
elof_power skrev:
klart det går..!  blinkersen går väl in under vanliga lyset å i den ska det väl sitta pos ljus..!? om jag inte mins helt fel..!  det måste väl endå finnas pos ljus i usa oxå.!? eller?

Neej det sitter inget pos.ljus i mina usa-blinkers och jag har bara ett uttag istället för 2 som på originalet big_smile Men är det nån som vet om det finns nån lampa som är delad eller nått som både lyser i ena delen och blinker när man nu vill göra det big_smile ?

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
7 augusti 2007
MIn gick ej igenomm med lyserna tända

C H E V R O L E T <3

Abiit, excessit, evasit, erupit
145 Inlägg
7 augusti 2007
du kan ju borra ett eget hål å sätta i typ sånna lampor som sitter som pos ljus i xtra ljus..! finns att köpa på swedol..! i öre..! det vet jag har sjlv gjort så på en bil..! å det blev godkänt..! men sätt det i "blinkersena" i underkant..! då borde det bli godkänt..! men du borde även kunna göra samma sak i dom vanliga lycktorna..! men jag e osäker..!  (sorry förut jag tänkte inte på attb det var nya fronten på 90an..!)

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.

Sök