3300
Sök

Jag vill be samtliga Garaget medlemmar om ursäkt

1 639 Inlägg
10 oktober 2005
Träligt dock att det finns folk som varken kan förstå ironi eller har humor, tycker man ska kunna skoja lite utan att bli utpekad som pajkastare osv... smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

711 Inlägg
10 oktober 2005
Trådstartare
mrcelica skrev:
Träligt dock att det finns folk som varken kan förstå ironi eller har humor, tycker man ska kunna skoja lite utan att bli utpekad som pajkastare osv... smile

Kunde inte ha sagt det bättre själv!

Cheers!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

Administratör
11 911 Inlägg
10 oktober 2005
Black Knight skrev:
calibra_nox skrev:
Opel e fina bilar wink

Marcel: annars, från vilket land kommer du ursprungligen? smile är nyfiken big_smile

Min ena halva består av Irish pride, det andra halvan får ni gissa er till! wink

Jag kan nästan svära på att du är Italienare smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

711 Inlägg
10 oktober 2005
Trådstartare
In gran parte! wink

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

Honda Prelude 2,2 VTi V-Tec
27 Inlägg
10 oktober 2005
Pajkastning är kul på tivoli, på forum och dylikt räcker det att man diskuterar med varandra om saker man vill dela med sig utan att få skit för att man frågar!

V-Tec - Fler mil snabbare

IT-Tekniker
144 Inlägg
11 oktober 2005
Äntligen! Detta är nog vad som behövs för att man ska slippa läsa massa onödiga saker man ändå inte är intresserad av.. så många trådar som spårar ur till något helt annat och det är tidskrävande, irriterande, jobbigt.... ja ni förstår vinken!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
11 oktober 2005
Black Knight skrev:
calibra_nox skrev:
Opel e fina bilar wink

Marcel: annars, från vilket land kommer du ursprungligen? smile är nyfiken big_smile

Min ena halva består av Irish pride, det andra halvan får ni gissa er till! wink

Jag kunde nog också ha gissat att du var italienare big_smile Marcel låter ganska syd-europeiskt big_smile

Sök