Som rubriken lyder. Jag vill be samtliga garaget.org medlemmar om Ursäkt. För allt pajkastning hit och dit de har fått läsa på sistone! En del från min sida och även en del från andra! Jag sätter punkt för det här från och med nu och ska aldrig mer ge mig in på vs-diskussioner! Det slutar alltid med pajakstning! Hoppas ni godtar ursäkten!
Har inte haft några problem med dig eller dina inlägg, Marcel. Vissa kommentarer har legat på den ironiska sidan men vad sjutton, det är just det; ironi!
Det är lungt . Kul att se att du är seriös i grunden iaf .
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!
Härligt och se att de flesta här har rent mjöl i påsen och tack för att ni godtar ursäkten. Måste även tilläggas att jag kanske tog i när jag skrev "samtliga", jag menar givetvis de flesta av er, även Jankan och bmw750 men inte alla!
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Ser dig inte som någon skitkastare.. möjligen att du överfavoriserar BMW! Du lyckas ju alltid hitta på lockande trådar o det är ju bra för ett levande forum! (dock ibland något meningslösa, typ vad "tycker ni om vita bilar")..
Ser dig inte som någon skitkastare.. möjligen att du överfavoriserar BMW! Du lyckas ju alltid hitta på lockande trådar o det är ju bra för ett levande forum! (dock ibland något meningslösa, typ vad "tycker ni om vita bilar")..
Det väl inget fel med det? Gillar du inte vita bilar eller?