hehe funkar högtalarna i grillen bra ?....tuff bil hehe..gilalde sidokjolanra:P haha
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Få fattar vitsen med denna bil men man kan säga så här tänk dig att du kommer till torget med denna PÄRLA musiken skrålar som fan alla dunkar plåt som sagt det ekar överalt utav tjut o musik, Tänk dig sedan medel ålders kvinnor o män som börgar bugga på trotoarena när man spelar norskt dansbanddå kan man inte känna sig annat än kung på torget haha
Ja jag vet inte helt säkert vad jag fick bota för om det var för arjelse väckande utseende eller om Det var onödigt störande av almänheten i tätbebygt område;o)
Ja jag vet inte helt säkert vad jag fick bota för om det var för arjelse väckande utseende eller om Det var onödigt störande av almänheten i tätbebygt område;o)
Hahaha... Men jag antar det var värt det?
“I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”