11 augusti 2007
Trådstartare
Jag undrar lite "ni som spelar så högt att man inte kan prata i bilen" varför så högt..! ni överröstar ju allt..! Ska det vara coolt att spela så himla högt, eller vad e det fråganom..? var inne på en känd svensk billjuds firma här i veckan, å då kom det in några som kanske var typ i min ålder, dom gick fram till disken å frågade han som var där -hur högt kan jag spela med den här basen.. -kommar det höras mycker utanför, man vill ju inte kasta pengarna i sjön..! Själv så blev jag lite fundersam vem han skulle spendera pengarna på... lika så var jag inne i stan (örebro) å var vid ett rödljus då det kommer upp en volvo v40 brevid å spelar så högt att jag tyckte det var för högt i min bil... Jag tyckte visst att musiken var ok men måsta man spela så högt..?? tinitus..! tinitus kanske inte är så roligt ska ni veta..! men många av min generation kommer antagligen ångra sina ungdoms år..! men tillbax till saken varför måste man spela så högt..!?
Alltså varför spelar många så himla högt i sina bilar..!?
Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.