Humm...
Undrar själv på en sak nu och ifall någon här är haj på sånt här så svara gärna eller pma mig ifall jag glömmer bort att titta i tråden.
På väg till jobbet för ca 1,5 år sedan så sladda jag av vägen då det var snorhalt. Klarade mig väldigt bra men det tog ändå stopp från 90 ganska direkt. Bilbärgaren kom och jag tog en annan bil till jobbet. Var väldigt stressigt just då. Detta var en onsdag. På Fredagen så tappade jag plötsligt synen på jobbet. Åkte akut till sjukhuset och när jag berättade om att jag kört av vägen två dagar tidigare så var de säkra på att jag hade fått hjärnskakning och att de kommit ikapp pga att jag fortsätt jobba bara. De gjorde en massa undersökningar som visade sig vara bra. Men upptäckte en nerv i ryggen som var skadad. Tappade också känsel från mitt knä och ner och var bedövad i höger fot i 9 månader. Fick gå sjukskriven hela tiden.
En som är rätt så insatt i sånt här sa man kunde anmäla sånt här upp till 3 år efter och att de lät som ett fall där man kan få pengar. Var ju ganska surt att gå 9 månader sjukskriven då. Och det är ju de försäkringar är till för.
Men ska man kontakta de på arbetet (jobbar inte kvar där), mitt försäkringsbolag som jag hade på bilen eller kanske försäkringskassan?
Audi - för dig som gillar henne på alla fyra!