2802
Sök

Sist jag var på krogen lyckades jag...

Varningar. 36
1 200 Inlägg
22 augusti 2007
#101
The_dlc ; Jag fattade inte ett skit av vad du sa men kan säga att det var en händelserik och rolig kväll likt ingen annan. Om jag får uppleva en lika kul kväll en gång till i mitt liv är det nästan värt att bli alkolist för att försöka skapa ännu fler sånna.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

24 Inlägg
22 augusti 2007
#102
TFkarlsson skrev:
The_dlc ; Jag fattade inte ett skit av vad du sa men kan säga att det var en händelserik och rolig kväll likt ingen annan. Om jag får uppleva en lika kul kväll en gång till i mitt liv är det nästan värt att bli alkolist för att försöka skapa ännu fler sånna.
Hej! Hoppas jag inte såra! Inte min avsikt men kunde inte låta bli...
Din kväll lät så vriden så jag dog nästan och jag vet vad det innebär när en kväll ä kul!
Det ska vara en kväll där allt händer o lite till...

Hoppas du får uppleva en liknande igen utan att bli alkoloyd! wink

House/Trance diggare
287 Inlägg
22 augusti 2007
#103
Paja min dyraste jeans och hamna i gruff med stort underläge, men annars en bra kväll. smile

657 Inlägg
23 augusti 2007
#104
sist ja va på krogen så somnade jag... måste vart nån som lagt något i glaset big_smile

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

Dieselgypsy
538 Inlägg
24 augusti 2007
#105
Alex_halvordsson skrev:
sist ja va på krogen så somnade jag... måste vart nån som lagt något i glaset big_smile
Jag gissar att det var sprit eller öl i glaset wink

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

9 Inlägg
24 augusti 2007
#106
var 1996 och bärsen kostade 32 spänn och ciggen gickpå lika mycket. Bygga hus tar lite tid.....

"Either full throttle or full breakin.
If not, take the bus." Jim Dicon - Nascar

Livsnjutare
342 Inlägg
24 augusti 2007
#107
dj_aggwa skrev:
m3lunde skrev:
sist jag va på krogen lyckades jag halsa en 0.5L öl på under 3sek:lol:
Jäkligt imponerande de, har inte lyckats få ner en hel öl på snart 20 år ja.. smakar nå så förjävligt.. big_smile

(Smirnoff 37,5% + Sprite..  eller bacardi razz + hallonsoda e de som gäller för min del big_smile
Men nästa gång blire nog absolute pears å päronsoda som expriment tongue )
Absolut Päron och Cola går rätt fint ihop det ockdå

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!

15 Inlägg
26 augusti 2007
#108
1. Kom in på krogen innan jag var 18 (lätt mc körkort var bara att gå in å ut från 16 års ålder)

2. Varit så full 2 helger i rad att jag blev neckad från krogen båda dagarna ( då var jag 18 )

1 174 Inlägg
26 augusti 2007
#109
Somna!

508 Inlägg
28 augusti 2007
#110
Ja låt se... Då skulle jag dricka tequila som nästan ville upp lika fort fast jag inte druckigt så mycket, måste vart tillbaka minnen sen förra gången d dracks. Sen på dansgolvet så kom d fram nån som fråga om d inte var jag som va med på Garaget.Org och hade den rosa bilen.

268 Inlägg
28 augusti 2007
#111
...bli full...utan att betala ett öre! jobbet betalade! smile

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

196 Inlägg
28 augusti 2007
#112
100kilo skrev:
sist jag va på krogen strulade jag med Darin...
Jag hoppas att du spydde efteråt?

One life, Live it!

Hojmek
748 Inlägg
28 augusti 2007
#113
bli full på öl från lidl, efter måååååååånga om å men. Sen in på krogen dricka mer öl, börja må illa äta hamburgare å få med en fin tjej hem som resulterade i att det kanske blir ett förhållande wink

3 722 Inlägg
28 augusti 2007
#114
Bodegan skrev:
bli full på öl från lidl, efter måååååååånga om å men. Sen in på krogen dricka mer öl, börja må illa äta hamburgare å få med en fin tjej hem som resulterade i att det kanske blir ett förhållande wink
Hur kan man bli full på vatten??? smile (Ölen från lidl)

Proljece?
1 464 Inlägg
28 augusti 2007
#115
Sist jag va på puben så blev jag något fattig sad Vrf blir jag alltid de efter ordentliga pubrundor? big_smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

196 Inlägg
28 augusti 2007
#116
_Glenne_ skrev:
brännvin och öl is the shit tongue

kärring dricka är inget för mig big_smile, men brukar oftast dricka öl även om det kanske inte är lika manligt som brännvin men men smile
Whiskey! Öl! Wodka!

One life, Live it!

Hojmek
748 Inlägg
28 augusti 2007
#117
Digital_Kicker skrev:
Bodegan skrev:
bli full på öl från lidl, efter måååååååånga om å men. Sen in på krogen dricka mer öl, börja må illa äta hamburgare å få med en fin tjej hem som resulterade i att det kanske blir ett förhållande wink
Hur kan man bli full på vatten??? smile (Ölen från lidl)
haha dricker man tillräckligt många så wink det var en nödlösning. GRAFEN WALDER 3.5 % wink

820 Inlägg
28 augusti 2007
#118
eriksson87 skrev:
hittade på en egen shot och bartendern lovade att komma ihåg receptet tills nästa gång=)
Jo, jag brukar namnge en drink efter olika tjejer om och om igen och det är precis samma drink wink
Det är sånt man säger som bartender wink hehe

196 Inlägg
28 augusti 2007
#119
Sist jag var på krogen lyckades jag sätta mig vid ett reserverat bord som dom hade glömt att sätta ut skylten på. Vakten kom och frågade om vi kunde flytta och man svarade aa visst, sen upprepade han sig "snälla kan ni inte flytta (till det exakt lika dana bordet bredvid), vi bjuder på dricka resten av kvällen" då var klockan 22:15 typ och vi hade kommit 22:00... Blev en jävligt billig kväll! men man gick inte från krogen nykter! specielt inte med tanke på att krogen bjöd på spriten och det kom fram nya drinkar och ölglas innan dom förra var helt tomma. Men det som var mest najs va nog när dom kom fram med varsitt champagne glas till mig och bruden som jag tydligen hittade där. J*vlar vilken pärla hon va.. (även dagen efter)

One life, Live it!

820 Inlägg
28 augusti 2007
#120
Senast jag var på krogen jobbade jag och blev bjuden på fetishparty av någon kund med flera piercingar tongue


Sök