Jag förstår givetvis din kompis oxå. Jag hade med varit förbannad.
Angånde saker på deras hemasida som inte finns längre så kan jag bara spekulera i det oxå.
Men det brukar vara så att såna grejer köps i 2-3 nerstigande3 led innan dom hamnar hos den lokala stylingbutik.
Då finns det stor risk att det är svårt att hålla koll på sortimentet.
Har själv sålt styling men som sagt det är enorma utbud och massor av saker och leverantörer och allt är bara en stor röra.
För att dra en paralell hade dom ingen pizza på pizzerian häromdan när jag skulle ha för dom hade slut på deg.
Jag tog en kebab tallrik istället utan att sura
Nu börjar jag känna mig som någon försvarare eller nått.
Men visst det är väldigt dumt av dom att lova att ta emot bilen 4-5 ggr och sen inte ta den.
Men kanske bättre att dom inte tar den om dom känner att dom inte kan leverera ett fullgott jobb.
En halvfärdig bil är alldrig roligt att få tillbaka.
Men som sagt dom kunde varit klarare med det från början.
Troligtvis skulle jag tro att dom ville ta bilen men hade det pressat men ville va justa och ta den ändå.
Då brukar det uppstå sånt här och tillslut insåg dom att dom inte kunde fast dom ville egentligen och avbokade bilen.
Så det jag menar att jag inte skulle klandra dom är att dom är ärliga.
Skulle dom däremot inte ha några omtankar för kunden eller bilen skulle din kompis troligtvis stå med en trasig bil idag.
Det hade ju varit heltråkigt.
Så ha överseende med era bilbyggare dom har det tufft och får mycke skit hela tiden.
Är nog ibland det mest oglamorösa man kan syssla med så är det att bygga bilar.
PS. ursäkta alla stavfel och grammatik fel .....