japp, du tar hela drivpaketet från en 240,740 eller 940...
du behöver inget b20 tråg eller pump, det använder man tydligen då man rakställer motorn
har hört att man måste massera tråget och balken på 140 för att få i motorn, tror det beror på vilken motor du har om den tar i servot eller inte.
gjorde ju denna instalation på amazonen, masserade tråget lite samt gjorde nya egna motorfästen som flyttade min motor ca 4cm mer bakåt än vad 240 fästena var orginal, sen tiltade jag i motorn, lyffte upp låda underifrån och sänkte ner motorn, trångt som fan är det och sten hårda växelåds kuddar har jag för att eliminera att motorn kastar fram å bak.
använde mig av tillhörande kardan som kom med b23an, fick korta den främre biten 50mm och bygga om stödlager hållaren, annars har volvo vart så fiffig att jag kunde montera medbringaren från 240 på amazon bakaxel..
fick dock göra några små kirurgiska ingrepp på torpeden, men 140, vill jag minnas har lite grövre tunnel...
manne här på garaget har en 140 med b230 eller vad fasen det är, kolla bland hans bilder ..
rock !
It´s Better to burn out than fade away