jag har inga problem.. tänkte bara om någon visste
Vad fan yrrar du om? Vadå "vad får jag" ja vemv et du kanske får fängelse för grovmisshandel du kanske blir misshandlad till döds av väktaren senare i livet du kasnke kommer udan du kanske får dags böter ja mkt kan hända idiotiskt fråga.
"Hej vad får jag om jag skjuter en polis" ?!?!?!?!?!?!
jag har inga problem.. tänkte bara om någon visste
Vad fan yrrar du om? Vadå "vad får jag" ja vemv et du kanske får fängelse för grovmisshandel du kanske blir misshandlad till döds av väktaren senare i livet du kasnke kommer udan du kanske får dags böter ja mkt kan hända idiotiskt fråga.
"Hej vad får jag om jag skjuter en polis" ?!?!?!?!?!?!
ä inte väktare men va me en polare på jobbet en natt för ett tag sen.. o fick då reda på att väktare i gbg inte har så mkt att göra:) en annan polare som ringde till han ja va me satt o hade tråkigt på kontoret så han hade vart o hämtat sin radio styrda helikopter o flög runt me på kontoret:)
sen ringde han efter ett tag igen o berättade att han hade kraschat den rakt in i ett skåp så han skulle nog få skäll när chefen kom:P
Skapades denna tråd enbart för att trådskaparen skulle få reda på vad man får om man slår ned en vakt. Ifs. vad fan är det med er? Om ni slår en vakt så kommer ni troligen komma hem med en anmälan rikare. Vad konsekvenserna blir av denna vågar jag inte ge mig in på.
Skapades denna tråd enbart för att trådskaparen skulle få reda på vad man får om man slår ned en vakt. Ifs. vad fan är det med er? Om ni slår en vakt så kommer ni troligen komma hem med en anmälan rikare. Vad konsekvenserna blir av denna vågar jag inte ge mig in på.
Om du tittar efter lite noggrannare så kommer du se att trådskaparen hade en annan fråga...
Slå ner väktare historien blev en offtopic grej i typ 3dje inlägget...