Aerodynamik skrev:
Erkan89 skrev:
RobTheBankz skrev:
får räkna med 2 liter milen och mycket mer vid ban körning och hård körning
Tror din pappa kan få ner priset runt 8000 tusen om året.
Jag köpte min av Mike som äger Superior Imports och är det företaget jag kan rekomendera till 100% Dom kan nog mest om 7an av dom andra import firmor plus att Gzon som är en duktig mappare och kan wankel finns med i företaget.
haha ojdå, 2 liter milen vid vanlig körning, de var minsann inte nådigt
men de är de nog värt om man ändå inte ska köra med den året runt..
8000 är verkligen överkomligt om man lyckas med det.. men alla försäkringsbolag tolerarar väl inte "pappa står för,son kör" principen?
Tack för tipset!
men vad kostar en bil hos dem ungefär? svensk regar dem,kollar avgas värden osv så de bara är att köpa o tuta o köra sen?
Finns de några garantier som gäller i företaget?
De flesta h-styrda Rx-7or jag sett brukar ligga mellan 100-150k beroende på skick, trim, styling, årsmodell osv.
Men de är ju precis vad jag är ute efter, vad glad ja blev helt plötsligt!
De är inte aktuellt just idag, men de börjar närma sig.. vet du eller någon annan när importerna görs? en gång på hösten, en gång på våren, eller bara höst eller bara vår eller någon annan års tid?
en stylad med typ exempelvis mazda speed vinge, och något bodykit kanske för att få lite helhet med vingen..
de verkar ju inte vara omöjligt att skaffa en tydligen
kan någon som har en förklara för mig ungefär hur man tar hand om sin 7a på bästa sätt, de mest essentiella rutiner man bör kolla och andra faktorer som spelar in i delars levnadslängd..
fick ju tips innan men de var inte så mkt, jag är så rädd för att köpa bilen privat.. de känns alldeles för riskabelt, blev väldigt sugen på superior imports, får hoppas dem lever upp till någolunda av mina förväntningar till ett acceptabelt pris, där behöver man väl iallafall inte oroa sig för att bilen har något rejält fel som kommer efter en kort tid som dem inte talat om.. antar jag