TicDemp skrev:
Hej, någon som har bilder på antingen spindelnät på armbågen inte det lilla, utan större, och sen bild på stjärnor som börjar på armbågen och går ut mot handen, samt vad dessa stjärnor betyder. väldigt tacksam för svar.
//MVh Dennis
Vad jag vet betyder inte stjärnorna ett något utan är helt enkelt bara en stjärna, något som folk tycker är skitkul som första tatuering och 95% av alla tatuerare hatar eftersom dom nästan alltid för göra en coverup på dom när folk lessnat på dom
. Ungefär som tribalerna när dom var som hetast på modet. Snart blir det väl något annat som folk ska tatuera in och visa upp.
Ja, imorgon ska jag iväg och fortsätta, planen lyder såhär: Konturer på fisken och vattnet, placera ut löven, göra konturer på dom och färglägga dom, packa massa vitt i den äckliga tribalen och sist men inte minst rätta till lite på flamesen på min vädur på höger arm.
Jag lägger väl upp bilder imorgon kväll hur det blev. Vi ska sätta igång 09:00 och om det blir som sist så kommer jag väl därifrån vid 21:00 eller nått
Åh, längtar tills imorgon och sedan till den 1'te.
Är det någon som ska komma på mässan i Borlänge då?
http://www.templeof-art.com/dalaslaget/ Kom dit och kolla på mig när jag får lite färg på mig eller på någon annan av de många tatuerare som ska dit och gadda lite.
Edit:
Kom på att jag har ju bilder på väduren på datorn, här kommer dom!