4360
Sök

Jobb(igt)-tråden

306 Inlägg
26 augusti 2007
Vad jobbar ni med?
jag jobbar på IAC i skara.
jag gör Volvo och Saab detaljer.
typ x-tra säten, och golv.

Trivs ni?
jag triva någorlunda. men det är tack vara med polare där.
utan henne hade jag slutat för länge sen.

Om inte, vad vill ni helst jobba med?

jag vet inte vad jag skulle vilja jobba med.
men jag tror jag skulle vilja jobba på en verksatd big_smile

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P

551 Inlägg
26 augusti 2007
Jobbar på budfirma

Helt ok jobb

Hyfsad lön

Ska ta lastbilskort

You can't B serious, oh K

Flygplans bogserare
103 Inlägg
26 augusti 2007
Jobbar som load coordinator på Oslo/Gardermoens flygplats!
Trivs jätte bra för den ena dagen är aldrig den andra lik!

189 Inlägg
2 oktober 2007
rolig tråd, river upp den igen smile

själv jobbar jag på Hp-support. sitter i telefon hela dagarna. jobbet är helt okej, mycket trevligt folk att jobba med. enda tråkiga är väl att jag pendalar ludvika-borlänge varje dag.

///M

220 Inlägg
2 oktober 2007
goga_fett skrev:
rolig tråd, river upp den igen smile

själv jobbar jag på Hp-support. sitter i telefon hela dagarna. jobbet är helt okej, mycket trevligt folk att jobba med. enda tråkiga är väl att jag pendalar ludvika-borlänge varje dag.

gör väl inget att pendla i en så gossig bmw? wink

355 Inlägg
2 oktober 2007
Jobbar som gjutare i stålverket på OVAKO i Hofors. Går 5-skift så man tjänar väl rätt bra. Trivs bra, visst det är varmt å jävligt å man bränner sig dagligen men är rätt häftigt..

CarCass
627 Inlägg
2 oktober 2007
Jobbar på Habia Cable, går 3-skift, Trivs riktigt bra. ahh underbara nattveckor...

Join the Evolution

66 Inlägg
2 oktober 2007
Montör på volvocars torslanda, det blir nästan inte sämre big_smile

Skeppsmäklare
19 Inlägg
2 oktober 2007
Jag jobbar som hamnagent. Svårt att hitta så mycket bättre tror jag. Trivs som fisken i vattnet.

Fear the A4rce.

355 Inlägg
2 oktober 2007
Fleshwound skrev:
Jag jobbar som hamnagent. Svårt att hitta så mycket bättre tror jag. Trivs som fisken i vattnet.

Med rätt att döda?!

99 Inlägg
2 oktober 2007
Fräser omkring i en CAT 980G och lastar malm i LKAB.
Åt MF bergfrakt.
Jobbar 7, ledig 7 , 12h skift.
Bästa jobbet enligt mig.
Skönt att en kall morgon bara hoppa ut från golfen och in i en varm traktor och slå på stereon och glida omrking.
Bra betalt också.

174 Inlägg
3 oktober 2007
jobbar som säljare. sockerfritt godis plus all haribo o extra, karamellpojkarna du kan hitta på ÖverskottsBolaget! 60 %.bara så pga detta jobbar jag oxå med galopphästar, ibland är de bara 4-6 st som ska ridas o ibland (oftast) 10 timmars stalljobbs dag...
men på båda dom så trivs jag väldigt bra!

.......
2 655 Inlägg
3 oktober 2007
inget just nu. utbildar mej till svetsare nu big_smile, sen lär de kanske bära av till norge om ja får som ja vill tongue...

Son Of Murphy
782 Inlägg
3 oktober 2007
Vad jobbar ni med?

Jobbar som lastare på Arlanda. Sysslar mest med frakten, bolagen är då DHL, TNT, UPS, FedEx, China Airlines, Korean Air och JADE Cargo. Har även hand om att inrikes posten flygs runt halva Sverige.
Lastar även till viss del väskor, men det är mest dagjobb, o jag jobbar nätter.

Hur blev det så?

Var arbetslös för tillfället, och min kontakt på AF ringde o sa att dom sökte sommarvikariat. Jag ringde upp o två dagar senare var det intervju. Innan jag ens hunnit hem efter intervjuen fick jag viket, o nu har jag jobbat där i 3år. smile

Trivs ni?

Jajamen! smile Tungt o stressigt, bra istället för o gå på Gym! big_smile Har precis fått c-kort genom jobbet också, så nu blir det bara bättre o bättre! big_smile
Senast redigerat av Mankan1978 (3 oktober 2007)

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

1 752 Inlägg
3 oktober 2007
Jag jobbar om brevbärare på Posten i Mantorp o Mjölby! smile Trivs kalasbra med jobbet, jättesköna arbetstider(7-14) o sen så har man 1 eller 2 kvällspass i veckan med som är ca 2H långt smile
Fick det jobbet genom min storasyster som oxå jobbar på Posten. O hon fick höra att dom skulle annställa så då tipsade hon mej, jag ringde upp o fick komma på arbetsinterjuv 1 vecka senare o då vart jobbet mitt smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Son Of Murphy
782 Inlägg
3 oktober 2007
Vectra_goo skrev:
Jobbar som load coordinator på Oslo/Gardermoens flygplats!
Trivs jätte bra för den ena dagen är aldrig den andra lik!

"Load coordinator"? Är du med ute o lastar som jag, eller?
Vi har också koordinatorer, men dom bara koordinerar vad vi ska göra... tongue Sen har vi Crew chiefs som är med ute på planen o ser till att allt går rätt till...

Gödseldräng
4 529 Inlägg
3 oktober 2007
pluggar till personbils mekaniker
hmm om man trivs i skolan nä lol
drömjobbet är en lätt fråga testförare åt bmw smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
3 oktober 2007
postorder_probe skrev:
Vad jobbar ni med?
Hur blev det så?
Trivs ni?
Om inte, vad vill ni helst jobba med?

Själv jobba rjag för Tele2, sitter och tar skit hela dagarna
Men jag sitter i en kanon grupp och det är kul att åka hit.
Men jag jobbar bara 75% och tjänar dåligt..

Citerade ditt inlägg så jag kunde jämföra med vad jag jobbar med tongue

Jobbar på Tele2 och tar skit hela dagarna.
Mycket kväll/helg blir det, men lönen går ju upp med det också.
Jobbar 100% (möjlighet till mycket mer om jag bara vill) och tjänar ganska bra med tanke på att vi har reward (bonus) som jag får varje månad vilket ger 4500kr / månad mer i lön big_smile

Trivs? Njae. Men det är pengar och det betalar min hyra, min hobby och lite till roll

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

355 Inlägg
3 oktober 2007
Mankan1978 skrev:
Vad jobbar ni med?

Jobbar som lastare på Arlanda. Sysslar mest med frakten, bolagen är då DHL, TNT, UPS, FedEx, China Airlines, Korean Air och JADE Cargo. Har även hand om att inrikes posten flygs runt halva Sverige.

Hur blev det så?

Var arbetslös för tillfället, och min kontakt på AF ringde o sa att dom sökte sommarvikariat. Jag ringde upp o två dagar senare var det intervju. Innan jag ens hunnit hem efter intervjuen fick jag viket, o nu har jag jobbat där i 3år. smile

Trivs ni?

Jajamen! smile Tungt o stressigt, bra istället för o gå på Gym! big_smile Har precis fått c-kort genom jobbet också, så nu blir det bara bättre o bättre! big_smile

Har ett paket på väg från usa nu, kan du skynda på det lite:D

Son Of Murphy
782 Inlägg
4 oktober 2007
RedEyeMS3 skrev:
Mankan1978 skrev:
Vad jobbar ni med?

Hur blev det så?

Trivs ni?

Har ett paket på väg från usa nu, kan du skynda på det lite:D

Hehe, börjar jobba på lördag, o då har du säkert fått det redan! tongue

Sök