Jag gick till jobbet då. hehe, trodde du ville rejsa mot den vita taxin där haha... du som körde eller?
Hehehe.. jag känner han i Taxin.. Jag brukar möta dig där varenda morron,, eller utanför garaget ditt/erat...
Mvh Robban.
Jaså? det var mer än jag visste...spionerar du på mig eller??!?!
Jajjemän... Tror du verkligen att jag jobbar som mek..?? Ok,, jag avslöjar mig..Jag är privat deckare.. Du ser så djupt fundersam när du vandrar till jobbet.. Riktigt ivrig att få komma fram.. Upp med tummen nån gång så får du lift några meter..
Hehehe.. jag känner han i Taxin.. Jag brukar möta dig där varenda morron,, eller utanför garaget ditt/erat...
Mvh Robban.
Jaså? det var mer än jag visste...spionerar du på mig eller??!?!
Jajjemän... Tror du verkligen att jag jobbar som mek..?? Ok,, jag avslöjar mig..Jag är privat deckare.. Du ser så djupt fundersam när du vandrar till jobbet.. Riktigt ivrig att få komma fram.. Upp med tummen nån gång så får du lift några meter..
/R
Även om jag inte har långt att gå till jobbet så blir det riktigt kallt vill jag lova. Är man dessutom nyvaken och kommer direkt från en varm säng så är man inte speciellt kry
Vart åker du btw? Du åker ju åt fel håll varje morgon isåfall... iaf om du åker åt samma håll som när jag såg dig. eller så gillar du omvägar... sladda runt i den där räsern kan inte vara fel hoho
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Även om jag inte har långt att gå till jobbet så blir det riktigt kallt vill jag lova. Är man dessutom nyvaken och kommer direkt från en varm säng så är man inte speciellt kry
Vart åker du btw? Du åker ju åt fel håll varje morgon isåfall... iaf om du åker åt samma håll som när jag såg dig. eller så gillar du omvägar... sladda runt i den där räsern kan inte vara fel hoho
Ja,,fan det är inte skoj att gå till jobbet när det är kallgrader,, men snart går du med korttröja o kortbyxor.. Ahh,, inte långt kvar nu..
Jag släpper av tjejen vid tåget varje morron... pendlar till stockholmia...
HAHA Är nog det längsta trådlyftet jag sett hittills xD 5 år ffs
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX