jadu jag har ingen större aning...men du kan ju alltid börja med att prata med dom du handlar ljud av...se till att ha en fräsch bil som är någon mening att visa upp, visa stort intresse...komma med ideér om hur det ska gå till väga för att marknadsföra dom som ska sponsra dig. ev kanske ha en kalender för alla träffar du tänkt åka på...osv osv...
Man får väl visa vad man gå för, visa på alla events man kan på. Sponsorerna sponsrar ju för att själv synas, så det hjälper ju om du åker på alla evenemang i närheten.
Jag är sponsrad av bla. BRL. Av dom får jag 90% rabbat på allt i sortimentet så länge jag representerar dom på större bilträffar. Det är inte svårt att få sponsorer så länge du har en snygg bil, de svåra e att förhandla fram ett bra avtal, för dom brukar inte gärna vilja slänga ut pengar bara sådär:P
Jag är sponsrad av bla. BRL. Av dom får jag 90% rabbat på allt i sortimentet så länge jag representerar dom på större bilträffar. Det är inte svårt att få sponsorer så länge du har en snygg bil, de svåra e att förhandla fram ett bra avtal, för dom brukar inte gärna vilja slänga ut pengar bara sådär:P
Inte för att vara dum på något sätt. Men det är ju inte så mycket gjort med din bil, och om du har fått ett så bra avtal måste du smörat rätt bra
specialfälgar var de..men fick de mest för pappa driver en stor däckverkstad o så..men vi sa vi bygger en bil o så. o dom har sett epan vi byggt o den vart brutal så lovar den här blir inte sämre
Jag har fått sponsor av Ferrita Ska och bygga mig ett "specialbyggd" 2,5" kat-back system på Ferrita i Bureå på lördag Jag skulle få 50% på alla varor om jag stoppar ett klistermärke på bilen