3309
Sök

Sponsrad?

SSS -12
3 217 Inlägg
13 oktober 2005
Trådstartare
Hur gör man för att bli sponsrad av något företag? Hade inte varit helt fel att få skiten gratis big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

54 Inlägg
13 oktober 2005
jadu jag har ingen större aning...men du kan ju alltid börja med att prata med dom du handlar ljud av...se till att ha en fräsch bil som är någon mening att visa upp, visa stort intresse...komma med ideér om hur det ska gå till väga för att marknadsföra dom som ska sponsra dig. ev kanske ha en kalender för alla träffar du tänkt åka på...osv osv...

-=Face your fears, live your dreams=-

Wankel
1 080 Inlägg
13 oktober 2005
jag har aldrig varit sponsrad, så kan inte säga säkert..
men skulle knappast tro att du får saker gratis, snarare större rabatter skulle jag tro

MDS Västerås

laddtrycks beroende
72 Inlägg
13 oktober 2005
ja fick då hjulen gratis iaf.. de är 18 tummare. skulle kosta över 20 så nog kan man få helt gratis

409 Inlägg
13 oktober 2005
jag önskar oxå bli sponsrad någon som är intreserad av att sponsra en volvo 850!

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

10 287 Inlägg
13 oktober 2005
Jag kan sponsa med startkablar !

:-D

/Göran

volvo_850_glt skrev:
jag önskar oxå bli sponsrad någon som är intreserad av att sponsra en volvo 850!

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

645 Inlägg
13 oktober 2005
Man får väl visa vad man gå för, visa på alla events man kan på. Sponsorerna sponsrar ju för att själv synas, så det hjälper ju om du åker på alla evenemang i närheten.

409 Inlägg
13 oktober 2005
haha aa jst de ja jag bor ute på landet a nästan iaf så det är ju en bit att åka i så fall men vest om någon sponsrar så skall jag fan åka oxå hehe tongue

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

Wankel
1 080 Inlägg
13 oktober 2005
volvo_850_glt skrev:

tvivlar på att det där hjälper tongue
som bad_robot sa, gäller ju att visa upp sej

MDS Västerås

www.rallyshop.se
551 Inlägg
13 oktober 2005
BMW 750. Du snackar altid om dit ljud och vad du har och andra inte har. Men kan du inte visa oss vad du har för billjud i stället?

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

231 Inlägg
13 oktober 2005
Jag är sponsrad av bla. BRL. Av dom får jag 90% rabbat på allt i sortimentet så länge jag representerar dom på större bilträffar. Det är inte svårt att få sponsorer så länge du har en snygg bil, de svåra e att förhandla fram ett bra avtal, för dom brukar inte gärna vilja slänga ut pengar bara sådär:P

IT-Tekniker
144 Inlägg
13 oktober 2005
Dewen skrev:
Jag är sponsrad av bla. BRL. Av dom får jag 90% rabbat på allt i sortimentet så länge jag representerar dom på större bilträffar. Det är inte svårt att få sponsorer så länge du har en snygg bil, de svåra e att förhandla fram ett bra avtal, för dom brukar inte gärna vilja slänga ut pengar bara sådär:P

Inte för att vara dum på något sätt. Men det är ju inte så mycket gjort med din bil, och om du har fått ett så bra avtal måste du smörat rätt bra tongue

laddtrycks beroende
72 Inlägg
13 oktober 2005
specialfälgar var de..men fick de mest för pappa driver en stor däckverkstad o så..men vi sa vi bygger en bil o så. o dom har sett epan vi byggt o den vart brutal så lovar den här blir inte sämre

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 oktober 2005
Dewen skrev:

Kan inte du fixa ett shysst framsystem åt mig då big_smile wink

Bmw osv..

200sx Driver
366 Inlägg
14 oktober 2005
Jag har fått sponsor av Ferrita smile
Ska och bygga mig ett "specialbyggd" 2,5" kat-back system på Ferrita i Bureå på lördag smile
Jag skulle få 50% på alla varor om jag stoppar ett klistermärke på bilen wink

-=Nissan 200sx s13 =-

Sök