3568
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
kevlar_soul
10 januari 2008
Trådstartare
Mickius: Do it, jag älskar att bli smiskad.. Helst på min bara stjärt hahaha

Det blir hemma hos brodern i hans garage, lite dammkorn i lacken på huven stör mig inte.. Går att polera bort med rätt prylar tongue

4 670 Inlägg
10 januari 2008
kevlar_soul skrev:
Mickius: Do it, jag älskar att bli smiskad.. Helst på min bara stjärt hahaha

Det blir hemma hos brodern i hans garage, lite dammkorn i lacken på huven stör mig inte.. Går att polera bort med rätt prylar tongue

jo det går polarea bort lätt om man vet hur man ska göra..  men kommer i helgen me 5 meters piskan då:P

kevlar_soul
10 januari 2008
Trådstartare
Brodern vet tongue

Haha glöm inte att det ska vara puuuuuure läder inget annat;)

1 752 Inlägg
10 januari 2008
Tror oxå att dom kommer göra sig kalasfint i vitt!big_smile vet inte om det är jag som missat detta men jag frågar iaf, vad ska du ha för mätare!?tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

4 670 Inlägg
10 januari 2008
kevlar_soul skrev:
Brodern vet tongue

Haha glöm inte att det ska vara puuuuuure läder inget annat;)

klart är används bara läder:P

kevlar_soul
10 januari 2008
Trådstartare
Haha damn så najs..

Knack, knack, knack på Leffes dörr.. Här var det livat som aldrig förr.. Sa brevbäraren när han lämnade en liten fin avi till mig med en bekräftelse på att min INSANEdekal ankommit på posten.. Kommer göra sig så bra i framruten wink

4 670 Inlägg
10 januari 2008
kevlar_soul skrev:
Haha damn så najs..

Knack, knack, knack på Leffes dörr.. Här var det livat som aldrig förr.. Sa brevbäraren när han lämnade en liten fin avi till mig med en bekräftelse på att min INSANEdekal ankommit på posten.. Kommer göra sig så bra i framruten wink

får du sätta på den o lägga ut en bild=) kommer nog bli snyggt

kevlar_soul
10 januari 2008
Trådstartare
Kommer att montera den i nedre delen av rutan. I den övre delen kommer det sita en bred solfilmsrand, kommer se grymt ut tillsammans, men de sakerna åker på först efter besiktningen wink

623 Inlägg
10 januari 2008
Låter bra det där smile har själv börjat lite på att göra en replika av evo 9.ans takfenor smile kommer inte likna dina så var inte rädd för det wink

nismo

kevlar_soul
10 januari 2008
Trådstartare
Silverye: Jasså? smile Gilalr när man ´bygger sakerna själv, roligt som fan när man är klar och man är ensam med en sådan pryl, eller vad man ska säga.. Ska bli kul att se resultatet!

kevlar_soul
11 januari 2008
Trådstartare
Kalleboy: Det blir en laddtrycksmätare och en oljetempsmätare. Perfekt wink

1 752 Inlägg
11 januari 2008
kevlar_soul skrev:
Kalleboy: Det blir en laddtrycksmätare och en oljetempsmätare. Perfekt wink

Ojoj inte dåligt vad vissa festar till det då!wink Av vilket märke o hur kommer dom se ut då!?tongue

kevlar_soul
11 januari 2008
Trådstartare
Det blir Realcars billiga variant, lyser vackert blått vilket passar fint ihop med min belysning i mätarhuset wink

1 752 Inlägg
11 januari 2008
Åhhh så myspys du o flickan kommer o kunna ha i pärlan sen då!wink hehe...^^

kevlar_soul
11 januari 2008
Trådstartare
Att vi ska, porrigt värre tongue

Fan vill fixa med bilen nu.. Är sugen på't..

Du, Kalle förresten, Svensk kylarservice i Mantorp känner du till dem?

1 752 Inlägg
11 januari 2008
Aldrig hört talas om svensk kylarservice innan...Men svensk kylindustri har jag däremot hört talas om!wink Om det är dom du syftar på dvs?tongue

kevlar_soul
11 januari 2008
Trådstartare
möjligt de lagar bilkylare iaf.. tongue

1 072 Inlägg
11 januari 2008
Tjo.. Har letat igenom mina gömmor nu men inga strob lysen.. Undrar vart de har tagit vägen hehe.. Men men.. Jag kan hojta till om jag hittar dom igen om de fortfarande är av intresse..

kevlar_soul
11 januari 2008
Trådstartare
Aha, schysst av dig att leta.. Ingen fara dock..

Hur går det för dig med bilarna?? Och avd gör du uppe så här dags? tongue haha

1 752 Inlägg
11 januari 2008
Hmm känns ju nästan som att domborde det..tongue Men det finns ju annars "Bilkylare i mantrop" heter det! ligger ligger bland dom första husen på högra sidan precis när du kommit in i Mantorp från sya hållet, dom som ligger typ precis innan man svänger ner mot stationen om du förstår vart jag är?tongue

Sök