Uppdatering dock utan bilder..
Idag har jag stått på jobbet hela dagen, en aning segt men jag överlever.. Fick ju i alla fall storbesök från Mickius och hans tjej.. trevligt!
Men men väl "hemma i Mjölby" pysslade tydligen mina bröder för fullt med bilen.
Den äldste lät montera solfilm, endast den tråkiga bakrutan kvar. Dessutom passade han på att matta ner huven en gång till liksom frontläppen för att kunna lägga ytterliggare något lager med svart färg!
Bra jobbat!
Min "mellanbror" Ragge med Amazonen.. Eller Amazonkungen om det passar bättre hissade upp min bil och gick igenom broms sida för sida.. Han bytte samtliga belägg och målade samtliga belägg röda.. ett riktigt hästjobb.. tack så mycket!
Kul att flera engagerar sig i bilen!
Lulle, min "yngsta" storebror vittnade även om att äldste brorsan lyckats polera upp bilen riktigt bra.. Ska bli oerhört kul att se sen!
Jaja.. Här i Linköping har jag snackat runt lite och fått reda på att Pelles Däck och Fälg valsar skärmar.. De ska tydligen ha en kille som är ritkigt vass på den fronten.. Skall åka förbi där så fort bilen är klar.. Kanske man kan fixa "någon form" av spons där.. Vore ju skoj!
Och ni.. På onsdag åker bilen ner till Micke i Boxholm för montering av soppapump, BTR samt lite annat småpill
GÖTT!