Hej! Idag fick jag hem begagnade kromade dörrhandtag. De var lackade i Volvos blålila färg. Jag har en lavasvart V40 och måste ju då lacka om dom i samma färg. Men sen fick jag en galen idé, att lacka mitt kjolpaket, vinge och möjligtvis kanske backspeglarna i samma färg som dörrhandtagen. Man vill ju ha en unik bil, men kanske inte en unikt ful bil.... Så vad tror ni om den färgkombinationen?
njäää.. Har sett en mbw med det stuket här i stan (dock svart bil med vita kjolar o s v) och det ser underligt ut minst sagt. Din kombination på färg låter ännu mer underlig om jag ska vara ärlig.
haha ok tänkte änna att ingen skulle gilla idén vet inte riktigt om jag gör det själv heller... men då blir de la helt enkelt att lacka det i samma färg och vara som alla andra har ju inte råd att lacka hela bilen
Lacka nederdelen på bilen bara Och behåll taket, huven och stolparna svarta
Du menar alltså från övre delen av dörrarna och ner? Skulle verkligen lila passa med svart om man gjorde så? i och för sig en rolig ide tyvärr är jag inte gjord av pengar och jag kan inte tänka mig att jag har råd att lacka dörrarna också =/