Köp en sånhär el-byggsats på clas ohlson o löd ihop!
Själv valde jag en grej jag redan gjort (industri) så fick mina projektkompisar skriva några A4 om den o hitta på en loggbok.. haha va de lättaste 100p jag fått
Går också tredje året på gymnasiet men går inte el-programet. Håller på med projketarbete nu, fast jag går transport. Så jag kan inte ge dig tips på vad du ska skriva om, själv skriver jag om kyl & frys transporter.
hehe när ja gjorde mitt projekt arbete så passade jag på att krocka bilen någon vecka innan vi skulle börja så mitt arbete blev att laga bilen:p det skulle ju ändå göras liksom:p tog bara lite bilder under tiden och skrev några rader fick bra betyg:P
eftersom vi va tvungna att göra nått som hade med starktröm att göra eller ja s30-380v anläggningar kombinerade jag de lite med svag och gjorde ett hemmabiorum, drog rör och kable i väggar för uttag bakom tv och för dvd mm sen gjorde jag belysningen och fixade med dimmrar osv, alla kablar skulle såklart vara dolda så högtalar kablar osv hmansde också i väggarna, och de fick jag iaf vg för, hade fått bättre om jag vart noggrannare med dokumentationen
eftersom vi va tvungna att göra nått som hade med starktröm att göra eller ja s30-380v anläggningar kombinerade jag de lite med svag och gjorde ett hemmabiorum, drog rör och kable i väggar för uttag bakom tv och för dvd mm sen gjorde jag belysningen och fixade med dimmrar osv, alla kablar skulle såklart vara dolda så högtalar kablar osv hmansde också i väggarna, och de fick jag iaf vg för, hade fått bättre om jag vart noggrannare med dokumentationen
Jävlar vad små projekt arbeten ni gjorde. känns om att mitt projekt arbete var 70ggr större än alla andras vi var 2 på det dock.
Jag ska nog göra det med en klassen så det blir 200timmar minimum.
Har bestämmt mig nu för att lämna in ett förslag till vår rektor om att få bygga om helabagaget nya högtalare och bygga in några dioder lite här och var
Jag och en kompis gjorde en nyhetssida om ett spel med forum och gästbok. Allting fanns färdigmallat på internet. Tog 3 timmar :c snacka om brist på fantasi och lathet.