en R32 GTR V-spec II är hårigast, 4.7sekunder
![wink](img/smilies/wink.png)
min något slöare pga vikt men uppdaterat 4wd system ( 4.9) R34 ska vara den bästa bland de tre om man vill ha utrymme och prestanda
![roll](img/smilies/roll.png)
dock sitter du på "fel" sida som vissa envisar med att säga
sedan gillar inte alla just gtr pga 4ws,4wd,hicas etc
då passar gts bättre med enbart rwd
utav de modelerna, S15
![wink](img/smilies/wink.png)
eller en Evo III RS, 1190kg gör den lättare än samtliga bilar listade samt den har 4dörrar , 4wd och 270hkr!
![smile](img/smilies/smile.png)
sedan är supra mer "poser" bil mot skyline som är riktad mot förare så som RX-7 också är
![cool](img/smilies/cool.png)
sist jag kollade igenom de japanska bilarna så låg vikten väldigt nära en R33 GTR
kontra Supra RZ (då saknar den också den superba drivningen som skyline har
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
)
oavsett bil får man mer prestanda än svensson bilen iaf...
Euro Supra skall ha mest effekt 330hkr mot japanska versionen 280hkr, för mig att US har 300hkr?
oavsett bil som sagt får man kul
![wink](img/smilies/wink.png)
känner knappt ingen som kan hantera sin bil på bana till 100%, och köra rullande starter 50-200 eller liknande kan vem som helst göra
![roll](img/smilies/roll.png)
rx-7 från 96 rekomenderas i vilket fall som helst, har för mig jag läste att de skulle få bättre slangar etc till deras twin turbo system, det blev annat chip dessutom som är snabbare på att beräkna alla funktioner, skaffa en Spirit R så har du en komplett race bil
![wink](img/smilies/wink.png)
om inte annat RZ, mest lättade och riktigt fina stolar!