_Glenne_ skrev:enpatte skrev:_Glenne_ skrev:vafan har du gjort i stöde?! bor själv 1,5 mil från stöde fast byn jag bor i hör till stöde eller vad man ska säga och farsan bor i "centrala" stöde eller ska man säga öde Själv bor jag i Nedansjö(grindsvedjan) 1 mil öster om stöde:lol:WTF!? jag bor också i nedansjö ju
enpatte skrev:_Glenne_ skrev:vafan har du gjort i stöde?! bor själv 1,5 mil från stöde fast byn jag bor i hör till stöde eller vad man ska säga och farsan bor i "centrala" stöde eller ska man säga öde Själv bor jag i Nedansjö(grindsvedjan) 1 mil öster om stöde:lol:
_Glenne_ skrev:vafan har du gjort i stöde?! bor själv 1,5 mil från stöde fast byn jag bor i hör till stöde eller vad man ska säga och farsan bor i "centrala" stöde eller ska man säga öde
xorox_88 skrev:_Glenne_ skrev:enpatte skrev:Själv bor jag i Nedansjö(grindsvedjan) 1 mil öster om stöde:lol:WTF!? jag bor också i nedansjö ju jag oxå vilket samman träffande.. även att man ser din lägenhet hemmifrån glenne
_Glenne_ skrev:enpatte skrev:Själv bor jag i Nedansjö(grindsvedjan) 1 mil öster om stöde:lol:WTF!? jag bor också i nedansjö ju
enpatte skrev:Själv bor jag i Nedansjö(grindsvedjan) 1 mil öster om stöde:lol: