3652
Sök

Dra kablar till slutsteg i en volvo 850!

92 Inlägg
13 september 2007
Trådstartare
Är lite fundersam över hur jag ska dra pluskabeln genom instrumentet till slutsteget. Någon som vet hur man ska dra? Bilder på dragningen vore kanon om någon hade något! smile Tacksam för svar!

6 851 Inlägg
13 september 2007
Inte funderat på att använda "SÖK" funktionen?

Whitetrash
589 Inlägg
13 september 2007
Jag besparar dig arbetet med att söka i forumet.

Du kan antingen peta ner kabeln vid säkringslådan till höger framifrån sett, eller göra som jag jävlas med att få in den genom gummigenomföringen tillsammans med kupévärmarkabeln, om du har en sådan vill säga...gummit går väl sönder antingen direkt eller efter ett år eller så men men..Kupévärmarkabeln går in på vänstra sidan av torpedväggen, också det framifrån sett.

Bilder är tämligen onödiga i det här fallet.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

a.k.a aLan.
281 Inlägg
14 september 2007
__Marcus skrev:
Jag besparar dig arbetet med att söka i forumet.

Du kan antingen peta ner kabeln vid säkringslådan till höger framifrån sett, eller göra som jag jävlas med att få in den genom gummigenomföringen tillsammans med kupévärmarkabeln, om du har en sådan vill säga...gummit går väl sönder antingen direkt eller efter ett år eller så men men..Kupévärmarkabeln går in på vänstra sidan av torpedväggen, också det framifrån sett.

Bilder är tämligen onödiga i det här fallet.

äsch, så jobbigt är det ju inte wink beror på vilken sida man vaknar på!  som sagt, bästa är ju genom gummi"pluppen" @ vänstra sidan framifrån.. jag gjorde ett hål i den och drog igenom kabeln där.. den tittar fram under handskfacket.. (stoppa upp handen där så känner du ett mellanrum.. där tittar nog kabeln fram smile )

92 Inlägg
15 september 2007
Trådstartare
Tack för alla informativa svar. Dock så kom jag på ett eget idag smile Jag borrade ett hål i säkringsdosan där jag kunde dra pluskabeln, absolut inga problem och hur lätt som helst. SKa dra färdigt resten imorgon är det tänkt. Ledsen, men hade inte en tanke på att söka vid tillfället! hmm / Tack!

Sök