Jag får snart spam-varningar, men jag måste få skriva av mig lite..
Tittat på 850'n nu som jag va mest intresserad av.
Man har ju lite förväntningar när man åker och kollar på en bil, och ofta blir man ju lite besviken på några småsaker. Den kanske inte har den utrustning man ville ha eller den kanske växlar lite hackigt ibland, men denna bilen visade sig vara över mina förväntningar!
Den hade mer utrustning än vad som skrevs i annonsen och den va mycket finare än på bilderna. Den gick dessutom helt perfekt i både motor och låda, inga klagomål alls där!
Både jag och flickvännen åkte dit och försökte hitta fel, men jag hittade bara två och hon hittade ett. Så två fel på en bil från 1994 är väl godkänt?
Dimljusen finns där men tänds inte. Han säger att båda slocknade samtidigt så kanske är nån säkring. Inget farligt iaf
Värsta är att det finns en liten liten buckla på sidan. Varken jag eller tjejen såg den när vi gick förbi och tittade, så den syns inte alls mycket, men den finns där.
Ägaren håller iaf bilen tills jag ringer på måndag. Så nu har jag en dag på mig att bestämma mig!
JOBBIGT! Men jag vill ha den, och jag har redan satt upp en lista i huvudet på vad jag vill göra med den först