2805
Sök

Hett tips: BMW M3 Challenge!

Montör
664 Inlägg
17 september 2007
Trådstartare
Tjena! Ville bara tipsa folket om ett väldigt bra nytt spel som precis kommit ut, och är helt gratis!

Spelet heter BMW M3 Challenge, och går ut på att köra snabbt på bana (Nürburgring GP/Nürburgring Sprint) i en BMW E92 M3.

Spelet har väldigt bra grafik, ljud och framförallt fysik.

Väldigt roligt spel som man fastnar lätt för. Går även att drifta för er som gillar det wink

Det rekommenderas att köra med ratt till datorn när man spelar.

Notera att det går även att spela över LAN eller internet med upp till 16st spelare! smile

Här är en bild på spelet:

http://www.garaget.org/gallery/archive/20107/154950_2t2bxj.jpg

Spelet finns att ladda ner på den officiella hemsidan och på diverse torrent-trackers (notera att spelet är gratis så det är inte olagligt att ladda ner det). Adress till officiella sidan:

www.m3-challenge.com

Lycka till!

//Jens
Senast redigerat av Cpbox (17 september 2007)

Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.

DFFL
9 020 Inlägg
17 september 2007
På väg hem big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

BOZIC
115 Inlägg
17 september 2007
tankar nu:) thanks

Ljuset i tunneln visade sig vara ett tåg....

Sideways.nu
873 Inlägg
17 september 2007
Ska installera nu smile

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

7 120 Inlägg
17 september 2007
Har laddat hem, det är bra men svårt. smile

46 Inlägg
17 september 2007
fan ska med börja ladda ner nu:)

Love my Godzilla!
289 Inlägg
17 september 2007
Lägg ut varvtider då big_smile

"Godzilla" R32GTR

220 Inlägg
17 september 2007
hitta inga systemkrav på deras sida så får helt enkelt prova om gamla bettan orkar med smile tack för tipset!

edit: skriv gärna vilken torrent ni använder så det går lite fortare tongue
Senast redigerat av baen (17 september 2007)

DFFL
9 020 Inlägg
17 september 2007
baen skrev:

Varför tankar ni ett gratisspel från trackers?

http://www.twitchy.co.uk/BMW_M3_Challenge.zip
Där har ni den länk jag använde, så slipper ni klydda med att leta upp den på nån sunkig TPB-historia.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Montör
664 Inlägg
17 september 2007
Trådstartare
FireTraXX skrev:
baen skrev:

Där har ni den länk jag använde, så slipper ni klydda med att leta upp den på nån sunkig TPB-historia.

För att en bra torrent går oftast mycket fortare än  en http/ftp server, då man kan ladda samma fil samtidigt från flera personer. Och det finns alternativ till TPB, som t.ex. TL, där jag laddade ner mitt spel i ca 400-1000kb/s.

Och förresten alla, jag har kört lite nu och har en sunkig varvtid på 2:27.012 på Nüburgring GP. Vad ligger ni på?

Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.

DFFL
9 020 Inlägg
17 september 2007
Cpbox skrev:
FireTraXX skrev:
baen skrev:

För att en bra torrent går oftast mycket fortare än  en http/ftp server, då man kan ladda samma fil samtidigt från flera personer. Och det finns alternativ till TPB, som t.ex. TL, där jag laddade ner mitt spel i ca 400-1000kb/s.

Och förresten alla, jag har kört lite nu och har en sunkig varvtid på 2:27.012 på Nüburgring GP. Vad ligger ni på?

Fräckt, ska vi skryta om vem som är medlem på bäst trackers?
Jag tror att jag vinner...

Men det är inte alla som ens vet vad BT är för något.
Därför postade jag den länken som jag använde istället för att logga in på en tracker och söka för att kanske inte hitta.

Russel Crowe, Gladiator.

220 Inlägg
17 september 2007
Jag var jätteivrig att få spela tills jag ställt in kontrollerna. Spelet låser sig när jag ska välja vilken typ av race jag vill köra (Single/Multiplayer). provade 3 gånger att välja olika o fick starta om datorn på strömbrytarn varje gång så de åkte i papperskorgen sad

459 Inlägg
17 september 2007
Ja tycker de va fett knas för ögonen det där spelet. sen har någon lyckats drifta?, fan omöjligt

Bilnörd
94 Inlägg
17 september 2007
Det var ju svårt!

Bmw - ett glädjepiller på hjul.

73 Inlägg
17 september 2007
på väg hem nu! Nu har man ju nå nytt och nöta ett tag tongue

Bil stavas med 3 bokstäver, B M W

Montör
664 Inlägg
17 september 2007
Trådstartare
BMW_M5 skrev:
Det var ju svårt!

Svårt men ganska realistiskt smile Jag kopplade in min ratt, då jävlar blev det lättare smile

671 Inlägg
17 september 2007
tankar hem det nu snart klart... man kan ju köra online så vi borde ha en garaget cup big_smile

Second is the first loser

1 302 Inlägg
17 september 2007
TicDemp skrev:
Ja tycker de va fett knas för ögonen det där spelet. sen har någon lyckats drifta?, fan omöjligt

Testa med att koppla ur systemen anti sladd mm, så ska du få se på drifting. big_smile

304 Inlägg
17 september 2007
Håller på att ladda ner... 2 timmar och 50 minuter kvar sad

Medlme
47 Inlägg
17 september 2007
Rednik skrev:
Håller på att ladda ner... 2 timmar och 50 minuter kvar sad

Inte värt det enligt mig iallafall hmm

Sök