3456
Sök

Nya Halloween filmen !

Saabvilde!
1 708 Inlägg
18 september 2007
Trådstartare
Hallå ! Har precis spanat på den nya Halloweenfilmen, och är allmänt förvirrad, i slutet av den förra filmen (Halloween Ressurection) brinner ju Michael Myers inne och vaknar på bårhuset (ovanligt va?) Nån som vet varför de inte fortsatte på den storyn ? Det var ju trots allt den 8:onde filmen.

Den jag precis kolalde på, handlade om samma sak i princip som den allra första Halloween filmen, som en slags remake..

Nån riktig Halloween älskare här på gorg ? ;D

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

4 571 Inlägg
18 september 2007
Helt ärligt gillar jag inte dom filmerna, tycker inte myers är nog skrämmande..

Däremot gillar jag Jasonfilmerna big_smile

470 Inlägg
18 september 2007
Har alla halloween filmerna på både vhs och dvd har dock inte sett den nya men det skall va en remake på den första filmen vad jag har läst...

halloween filmerna är grymt bra big_smile
Senast redigerat av mjukismagnus (18 september 2007)

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

Saabvilde!
1 708 Inlägg
18 september 2007
Trådstartare
mjukismagnus skrev:
Har alla halloween filmerna på både vhs och dvd har dock inte sett den nya men det skall va en remake på den första filmen vad jag har läst...

halloween filmerna är grymt bra big_smile

Det stämmer, det är en remake på den allra första från 1978 (?) smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Saabvilde!
1 708 Inlägg
18 september 2007
Trådstartare
Izual skrev:
Helt ärligt gillar jag inte dom filmerna, tycker inte myers är nog skrämmande..

Däremot gillar jag Jasonfilmerna big_smile

haha vafan Myers är ju skitäcklig ju ! ;D Jävla tokstolle ju ;D

63 Inlägg
18 september 2007
Har också precis sett den. Är en Rob Zombie-version på första filmen. Var väl sådär.
Men det stora misstaget är ju att helt plötsligt är Myers över 2 meter lång.......

Nej, första filmen är fortfarande en klassiker. Har bara gått utför med dom andra........

Matthias Ohlsson
(Nissan Skyline R33)
--------------------------------
www.japtuning.se, www.carkings.se

Saabvilde!
1 708 Inlägg
18 september 2007
Trådstartare
MatteR33 skrev:
Har också precis sett den. Är en Rob Zombie-version på första filmen. Var väl sådär.
Men det stora misstaget är ju att helt plötsligt är Myers över 2 meter lång.......

Nej, första filmen är fortfarande en klassiker. Har bara gått utför med dom andra........

Ja det störde jag mej grymt på, han kankse blir längre för ju mer gånger han "dör" ? roll

SKulle vilja ha en fortsättning på nr 8 hmm

1 302 Inlägg
18 september 2007
På tal om halowen, är det inte snart ? smile

Saabvilde!
1 708 Inlägg
18 september 2007
Trådstartare
fegge_89 skrev:
På tal om halowen, är det inte snart ? smile

31a oktober va ? : )

3 722 Inlägg
22 september 2007
är en halloween freak, den nya Halloween filmen skall handla om allt som hände innan den första Halloween.

Sök