This is my story
Åker på en 50 (min kille och hans bror åker med mig) väg lite utanför stan och har en allmänt irriterande jävla kärring bakom mig som jag för övrigt inte gillar. Och den lilla damen får för sig att hon skulle köra om mig och det går jag minsann inte med på ;P
Gasar på så klart
Ligger i 120-130.
Och hon ligger bredvid mig hela tiden (hon är alltså på vänster vägbana).
Lite längre fram kommer det en refug och efter den ser jag en bil som kommer åt vårat håll.
Så jag säger för mig själv att " Nu lilla ****** nu får du nog köra in bakom mig"
Men nej, det klart att hon inte gör det, när jag tittar på hennes främskärm så ser jag att hon kommer närmre åt mitt håll och trodde att den lilla tönten skulle köra in i mig...
Och den mötande bilen kommer ju naturligtvis närmare och ta mig fan i sista sekund så svänger hon in bakom mig och vi möter den tredje bilen...
Tro på fan att det är snuten!!!
Jag panikbromsar men min kille vrålar nej nej! Gasa GASA!!! och jag gasar på ha ha.
Så hör jag killen skrika "Fan dem vänder!!!" Jaha ja tänker man då.
In på första bästa väg till höger och till höger igen och sen in på en parkering och stå där och glo ett tag, fy fan vad sketenödig man var då... Sen fick killen ta över ratten ;P
Vet i fan vart polisen tog vägen sen... Missade väl att jag åkte in på en väg men men...