Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.
Masterworks skrev:typhilip104 skrev:grymt snyggt. men en fråga vart kan man hitta slutstegen?Hur menar du nu? Dom ligger ju i bakluckan!
typhilip104 skrev:grymt snyggt. men en fråga vart kan man hitta slutstegen?
typhilip104 skrev:Masterworks skrev:typhilip104 skrev:grymt snyggt. men en fråga vart kan man hitta slutstegen?Hur menar du nu? Dom ligger ju i bakluckan! var man kan köpa dom?
Masterworks skrev:typhilip104 skrev:Masterworks skrev:Hur menar du nu? Dom ligger ju i bakluckan! var man kan köpa dom? Just den storlek jag har hittade jag inte men detta såg helt ok ut! http://www.blocket.se/stockholm/Rockfor … 11&w=3
typhilip104 skrev:Masterworks skrev:Hur menar du nu? Dom ligger ju i bakluckan! var man kan köpa dom?
Masterworks skrev:Hur menar du nu? Dom ligger ju i bakluckan!
Mattilacken skrev:Nice har du köppt Inzanes gamla grejor? med tanke på bilderna så förefaller det som de
Tokken skrev:Brooooaaaaaaaaaa!!! *pssshhhhhh*
Masterworks skrev:Tokken skrev:Brooooaaaaaaaaaa!!! *pssshhhhhh*Brooooaaaaaaaaaa!!! *pssshhhhhh* 151,6dB@Hz
_Wallis_ skrev:Mahh den motorn e ju inte tråkig. Känns som du behöver åka ner till Göteborg den 5september och vara med på Evoluton Garage's bilshow + show..
Sheckler skrev:Fan vilken härlig motor du får nu Hur många hästar levererar denna ?
Masterworks skrev:Sheckler skrev:Fan vilken härlig motor du får nu Hur många hästar levererar denna ?Alltså, det är bara kompressorn och insuget jag har köpt!Det kommer att monteras på min nya motor som redan sitter i bilen!
HereComesTrouble skrev:Då får vi hoppas att den fungerar betydligt bättre för dig än vad det gjorde för honom..Och att du fick ett riktigt bra pris
HereComesTrouble skrev:Men dåså! Vilken modell av procharger är det? Vad har du tänkt ladda?Såg ut som ett riktigt nice insug, vet du vad det är för märke?