3397
Sök

köp råd saab vs camaro

saab expert
248 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
hej står inför ett dilemma är inbiten saab fantast som älskar saab speciellt lågmilare under 4000mil å helst 70 talare då snackar jag enbart saab 99or. men har funderat ett par år på att byta märke å köpa en jävligt fin camaro iroc z28a mellen 87-92.
nu är det så att jag fått nys om en super fin saab 90 års 1985 som rullat 2190mil sen 1985 uppställd i garage i 15 år bilen ska vara perfeckt enligt ägaren. tror priset hamnar runt 25-30 tusen vilket inte är farligt på en sån bi l i nyskick.
skulle vara trevligt med både elaka kommentarer å positiva kommentarer då jag själv skriver vad jag tycker å tänker i folks trådar ibland.
mvh niklas

586 Inlägg
23 september 2007
Saab 99/90/900 är fina bilar tycker jag. Speciellt 900 (gamla modellen).
Olika smak å tyckte, självklart.

Om det hade varit jag som stod inför det valet hade det blivit Camaron.
Då kan man åka lite fint en kväll med kompisarna och kika runt i staden.

Tror att det är roligare att ha en Camaro vid speciella tillfällen faktiskt.

Däremot, saab 99 som knappt har rullat något och är i nyskick, det hittar man inte överallt. Du har antagligen en jävla tur som snubblade över detta om denna bilen.

Vet knappt vad jag ska skriva, blev även för mig ett ganska svårt val.
Men jag hade nog efter mycket om och men tagit Camaron om den är i bra skick och är fin. Annars, 99!
Senast redigerat av SpotniX (23 september 2007)

12 086 Inlägg
23 september 2007
Snacka om att jämföra äpplen med päron smile

Jag ska köpa Camaro i vår troligen, de tycker jag du med ska köra på! wink

14 Inlägg
23 september 2007
skulle aldrig falla mig in att köpa en saab så i detta fallet skulle jag välja camaron..
men iofs var det ett jävligt bra pris på saabjäveln, är du samlare eller vill du tjäna en hacka?

big_smile

Ditch The Bitch Let´s Go Ridin´

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
23 september 2007
JapMax skrev:
Snacka om att jämföra äpplen med päron smile

Jag ska köpa Camaro i vår troligen, de tycker jag du med ska köra på! wink

håller me big_smile

saab expert
248 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
saab entusiast kan man kalla det har haft säkert ca 100 saab 99or på 10 år nu men ingen har uppfyllt kravet på nyskick tom broms ok mm ska se ut som nytt om jag ska köpa bilen mvh niklas

Meister
6 763 Inlägg
23 september 2007
Hehe.. Jaa även om jag inte hade vart camarofantast så hade jag aldrig tvekat. Svensk gubb-bil eller Amerikans muskelbil? Inget att fundera över va? Sen har du ju två 99:or redan.

14 Inlägg
23 september 2007
jaja men dåså, hade jag hittat en mb w126 i nyskick för 35 lakan hade jag inte ens funderat på en jänkebil utan hämtat den på en gång...

Ditch The Bitch Let´s Go Ridin´

saab expert
248 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
ska ha en camaro iroc z28 mellan 87-92 i nyskick om det ska vara en camaro
bägge 99orna på garaget är på väg ur landet mvh niklas

Skaune
23 september 2007
haha de vart lätt! är mega stor camaro fantast sedan många år! Blir ev en till nästa sommar! Saknar min förra trans am nått kopiöst! Saaben är väl lite kult, men inge mer, camaron utstrålar USA! attityd, råstyrka! Men köp bara med 350 TPI, tbi:in e inge o hurra för! Klart en 305:a funkar den me, men känns lite halvägs!

264 Inlägg
23 september 2007
som tidigare camaroägare och nuvarande trans am ägare behöver jag väl nästan inte yttra mej. det ät fantastiska bilar min känns som en ny bil o köra 6000 mil. och uppmärksamheten jämfört me en saab är inte o jämföra. de e ju sånt som e lite skoj. sen en bil i nyskick håller alltid priset om inte de går upp! ser min bil som en investering.

åk o kolla på nåra  o den som känns helt rätt köper du, inget annat. kommer inte bli missnöjd.

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

Skaune
23 september 2007
Goven skrev:
som tidigare camaroägare och nuvarande trans am ägare behöver jag väl nästan inte yttra mej. det ät fantastiska bilar min känns som en ny bil o köra 6000 mil. och uppmärksamheten jämfört me en saab är inte o jämföra. de e ju sånt som e lite skoj. sen en bil i nyskick håller alltid priset om inte de går upp! ser min bil som en investering.

åk o kolla på nåra  o den som känns helt rätt köper du, inget annat. kommer inte bli missnöjd.

Kunde inte sagt de bättre, dessa bilar är en investering om de sköts rätt! Oj vad jag saknar min GTA nu! En av sveriges finaste var de oxå! wink Finns under gamla bilar!
Senast redigerat av Axor (23 september 2007)

Sök