Skyline_dennis skrev:skriv av mig btw... jag ska vara med i ett 16h lopp på s2 så jag har nog varken ork eller tid att drifta på söndag tyvärr.
FluGan skrev:Skyline_dennis skrev:skriv av mig btw... jag ska vara med i ett 16h lopp på s2 så jag har nog varken ork eller tid att drifta på söndag tyvärr.vilken liga kör du?...
Skyline_dennis skrev:FluGan skrev:Skyline_dennis skrev:skriv av mig btw... jag ska vara med i ett 16h lopp på s2 så jag har nog varken ork eller tid att drifta på söndag tyvärr.vilken liga kör du?...GTR?
Rlundgren skrev:tjena, måste tyvärr avanmäla mig då min dator kraschade igår Hinner inte få ordning på den tills ikväll Nån annan får ta min plats
Aerodynamik skrev:Rlundgren skrev:tjena, måste tyvärr avanmäla mig då min dator kraschade igår Hinner inte få ordning på den tills ikväll Nån annan får ta min plats Jag kan ta din plats
Sandvik skrev:Jag kan tyvärr inte komma ikväll. Så någon annan kan ju ta min plats.
cebT skrev:Sandvik skrev:Jag kan tyvärr inte komma ikväll. Så någon annan kan ju ta min plats.gåre bra att jag bra att jag tar din plats då?
stellan_dahl skrev:Grattis till mig då:D