2603
Sök

Starta fjortis.org istället kanske ?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
24 september 2007
Trådstartare
Stör mig något på alla som laddar upp bilder på sig här, visst när det var någon som la en bild på sig i sitt då personen faktiskt hade intresse av bilar och hade en bil uppladdad osv.

Men nu finns det ju konton med typ 10 bilder på någon tjej som mest serut som ett polskt luder, var det inte så att vi skulle skippa sånna bilder här på gorg ?

Jag tycker det är okej att man ska kunna ladda upp någon ensataka bild på sin tjej, eller på sin familj hund osv, men när det är konton som BARA är till för att killar som aldrig förut verkar ha sett en tjej ska sitta och kommentera så tycker jag det börjar gå lite över styr !

Som vägledning till tjejerna så finns det www.lunarstorm.se där finns det massa kåta 14 åringar som säkert skulle tycka det var toppen att se era uppuchade tuttar, å vita rövar.

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Administratör
11 899 Inlägg
24 september 2007
Bilderna ligger i galleriet. Vad är problemet? Du behöver ju inte kolla i den kategorin i galleriet där sånt brukar dyka upp...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Bärs!
3 456 Inlägg
24 september 2007
tsdi skrev:
Stör mig något på alla som laddar upp bilder på sig här, visst när det var någon som la en bild på sig i sitt då personen faktiskt hade intresse av bilar och hade en bil uppladdad osv.

Men nu finns det ju konton med typ 10 bilder på någon tjej som mest serut som ett polskt luder, var det inte så att vi skulle skippa sånna bilder här på gorg ?

Jag tycker det är okej att man ska kunna ladda upp någon ensataka bild på sin tjej, eller på sin familj hund osv, men när det är konton som BARA är till för att killar som aldrig förut verkar ha sett en tjej ska sitta och kommentera så tycker jag det börjar gå lite över styr !

Som vägledning till tjejerna så finns det www.lunarstorm.se där finns det massa kåta 14 åringar som säkert skulle tycka det var toppen att se era uppuchade tuttar, å vita rövar.

Håller med lite där...
Inte så att jag stör mej på dom, men när man hittar konton som bara har såna bilder upplagda, inga forum inlägg, varken kommenterat eller betygsatt andra bilar så börjar iaf jag fundera på vad dom gör här? roll

Garaget.org peakade 2008.

79 Inlägg
24 september 2007
Men asså gallerie & Projekt e jue för att lägga ut sånna bilder som ej har me bilar o göra. Kan vara trevligt o kolla in sånt hällre de än att sånt ligger på sina bilar då det e bilen man vill se. Blir lite blandat då än bara bilar o motorer så va finns det o diskutera.

inget illa ment men tycker denna forum e lite överskattad.... Men alla har väl sin tycke.

Administratör
11 899 Inlägg
24 september 2007
Aga_Diff skrev:
tsdi skrev:

Håller med lite där...
Inte så att jag stör mej på dom, men när man hittar konton som bara har såna bilder upplagda, inga forum inlägg, varken kommenterat eller betygsatt andra bilar så börjar iaf jag fundera på vad dom gör här? roll

De kanske gillar att titta på bilar och bara läsa? Jag har fortfarande inte fått ett bra argument till varför dessa konton gör skada. De går ju att ignorera om man stör sig på dem.

Edit: och så himla många är dem faktiskt inte smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

526 Inlägg
24 september 2007
Helt rätt..
Jag trodde i alla fall att Garaget.org var ett ställe där BILARNA är i fokus och inte pose tjejer och diverse saker!! har jag fel??
Läser man på sidan så står de at de e en BIL COMUNITY!!
Soma sagt Lunarstorm för dom som vill se lättklädda tjejer som visar diverse delar!!!!!!

793 Inlägg
24 september 2007
Men herregud vilka problem ni har! Försök hitta ett community utan att det kommer upp massa bilder på tjejer...

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

Bärs!
3 456 Inlägg
24 september 2007
chrizz skrev:
De kanske gillar att titta på bilar och bara läsa? Jag har fortfarande inte fått ett bra argument till varför dessa konton gör skada. De går ju att ignorera om man stör sig på dem.

Jo det är sant. Jag menar inte att dom inte bör vara här, det är ditt jobb att avgöra vad som är lämpligt... smile
Ja, det går ju perfekt att bara klicka vidare om man nu har problem med sånna konton. wink

Garaget.org peakade 2008.

23 Inlägg
24 september 2007
TyraX skrev:
Helt rätt..
Jag trodde i alla fall att Garaget.org var ett ställe där BILARNA är i fokus och inte pose tjejer och diverse saker!! har jag fel??
Soma sagt Lunarstorm för dom som vill se lättklädda tjejer som visar diverse delar!!!!!!

Vad som hamnar i fokus är ju endå alla användare som bestämmer. Ni kan ju inte neka till att ni gillar tjejer va? wink Såklart det finns snygga tjejer med massor med bilder på sig själva som även är bilintresserade. Dom kanske är jätteaktiva på forumen och söker information och disskuterar och så vidare. Men okej, såklart det finns en del här också som verkligen inte är bilintresserade utan mest kanske intresserade över "coola killar med coola bilar" tongue Hur som helst, mitt tips är att ignorera dessa brudar som uppenbart förstör er vardag och lägga era tankar på något mer positivt istället. Finns ju endå ingenting man kan göra åt saken?

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
24 september 2007
Visst de stämmer la på ett sätt.. men va fan? vill ni inte se de så kolla inte på de.. lite kvinnligt är la aldrig fel??

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

9 108 Inlägg
24 september 2007
TyraX skrev:
Helt rätt..

Tycker du helt seriöst att posetjejer står i fokus på garaget.org och inte bilar? Vart kollar du?!? tongue Det finns 30.000 bilar att kolla på men ändå stör ni er på att ett fåtal tjejer har lagt upp bilder på sig själva.

2 594 Inlägg
24 september 2007
har inte sett många här 3vad jag kan minnas och vad gör det vill dom visa sin kropp på en bild so what man behöver inte kolla på dom, många är ju modell och folk söker ju modeller att ha vid sina bilar, så jag tycker absolut dom surfat in på rätt sida

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
24 september 2007
Äh jag gillar titta på tjejer så jag överlever tongue
Va bara glada över att inte bilarna och tjejerna tävlar om de där guldstjärnorna i samma kategori wink

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

892 Inlägg
24 september 2007
Jag kan hålla med att det är lite störande, men som sagts så ligger det i galleriet, och det kan man ju skita i.
Vad som dock stör mig mera är att det då och då (nej det är inte ofta, men det händer) dyker upp en stor röv i avatarn, eller ett bröst, eller nån naken brud eller nått...inte lika lätt att slippa. Kan ju hålla det lite anständigt och "safe for work". big_smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Yellow bug!
1 640 Inlägg
24 september 2007
tsdi skrev:

17årig kille som inte vill se bilder på brudar. Ptjaa, vissa är ju lite udda.

Jag tycker verkligen inte det är något fel på att tjejer vill ladda upp bilder på sig själva, det är väl bara trevligt att titta på. Och tänkt på att det du tycker är "ett polskt luder", finns det kanske någon som tycker är fin... Och sen är det ju som så, att erkänn att brudar är en stor del av bilkulturen i sig? Nakna brudar som strippar på strippen i Danmark, norska brudar som visar pattarna på gatebil, brudar som posar framför bilar i kortkort på Elmia. Finns många exempel. Varför skulle de då inte få visa upp sig här?

Nej, väx upp.. bli man.. Och njut av vackra fruntimmer.

Kan däremot hålla med den som sa något om avatarer här. DÄR tycker jag det är totalt onödigt att ha bild på sin brud eller någon annan brud eller något liknande. Varför?
Senast redigerat av Edil_ (24 september 2007)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

1 019 Inlägg
24 september 2007
TyraX skrev:
Helt rätt..

HAHAHA Cribba vafan kamma dej nu!

Bilarna är i fokus, men VILKEN JÄVLA KILLE här inne vill inte se bilder på tjejer också? Jag har iaf absolut ingenting emot det smile Tycker också att om det skulle vara så så varför har bilderna när tjejer står och posar måååånga många fler besökare än de andra? Tror knappast att ni klickar vidare direkt ni ser en bild på en tjej, eller? wink

Alltid finns det nått att klaga på, men de här var väl endå å ta i tongue

End of discussion..

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

88 Inlägg
24 september 2007
Åh nej, bilder på tjejer?! Vad hemskt!!111!!!1

http://warehouse.nn45.com/data/media/3/shocked.jpg

Snälla..

820 Inlägg
24 september 2007
Klart dom får lägga upp bilder.
Men när det kommer till 100 kommentarer på en tjej som inte ens är snygg.
Då blir jag fan fundersam och undrar varför ni tar första bästa brud och tycker hon är skitsnygg bara för att hon är medlem här smile

Ännu värre är alla som smörar som fan för tjejerna med risig bil bara för att det är en flicka smile
En rostig fiat är inte en "söt småbil med söt förare" för i helvete. tongue
Senast redigerat av wh0re (24 september 2007)

772 Inlägg
24 september 2007
haha.. jag tycker snarare vi ska starta gnällare.org...

hur många killar är det här inne och bilar mot tjejer? tror att det inte ät alls
många tjejer då.. och det är väll bara trevligt med att det finns tjejer här eller?
och dom kanske inte har skaffat en bil än?

sluta gnäll istället.. lägg den enegin på att fixa din bil istället så ska du få
se hur mkt du hinner med.. smile

414 Inlägg
24 september 2007
Äh inget jag stör mig på, kan ju va lite skojj ibland med big_smile Haha tjejer är väl aldrig fel, och dom bilderna ligger ju oftast i galleriet bara strunta i att titta där smile

hej

Sök