2929
Sök

Precis fått lönen! Vad ska du köpa? :-)

Darth Vader
1 644 Inlägg
25 september 2007
Besiktiga bilen, sälja den och skaffa ny, förhoppningsvis en bmw 320 smile

Braaaaap?

692 Inlägg
25 september 2007
hm, räkningar, räkningar och lite räkningar. Ska också köpa en ny "tv-möbel", blir nog ingenting till bilen denna månad mer än en hel del bensin.

Nightmare racing
165 Inlägg
25 september 2007
Ja mer än halva min lön gick till våra räkningar. Ska väll köpa lite små skit till golfen och ett oljefilter + luftfilter till husbilen, resten (med våra besparingar) ska gå till vårat bröllop den 6/10-07 (det är nära nu) big_smile cool

Alltid retar det nån,
och just nu retar det dig.......

430 Inlägg
25 september 2007
Trevligt med bröllop. Grattis marddrömmen, fick 300kvar efter  mina räkningar, blir nog utan både bilkul och mat en månad till. Tur att pojken slutat med blöjor. Haha.

285 Inlägg
25 september 2007
Den här lönen blir det en andrabil (Läs lekbil)
242 -83  som ska göras körklar inför vintern

en satans jävla Volvo.

1 436 Inlägg
25 september 2007
Ska försöka köpa lite kläder, blir ju vinter vet ni. Sedan spacers och bromsbelägg från B-tema.
Skulle det bli nått över så kanske spara det, kommer ju få studieskulder efter lumpen. Lika bra att försöka minska dem direkt.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

1 741 Inlägg
25 september 2007
en ny turbo, 2st WG och delar till nya sprutet... (sparat ett par månader men.. ja det är väl det som ska köpas denna månaden hoppas jag)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

low profile
253 Inlägg
25 september 2007
Hmmm, är rätt sugen på antingen en 325/328i med full m-utrustning från 97-99 eller så blir det en gammal M3 typ 94. Lutar mer åt en 328-M.

Tips på nån fin?
Senast redigerat av GTI-95 (25 september 2007)

Fotograf
1 319 Inlägg
25 september 2007
får min lön den 27e:S men var in och kollade hadde över 2500kr kvar denna månad vart förvånad sj facktist brukar bara ha tp 150kr kvar eller nå:)

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

358 Inlägg
25 september 2007
samma här, får min lön den 27;e. dock blir det nog inget till bilen denna månad, kanske en emblemlös grill i så fall.

Smålänning
7 883 Inlägg
25 september 2007
Ingenting ska jag köpa till bilen. Förutom bensin då wink
Sparar till nästa bil.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

2 600 Inlägg
25 september 2007
en annan är arbetslös och under 20 år och få inte ett öre =/

gör som jag kör gubba racer=)

892 Inlägg
25 september 2007
Allt går till räkningar, amorteringar och mat. Försörjer damen just nu då hon nyss avslutat en utbildning, och det är lite tungt på ekonomin. Men ska ändå försöka inhandla några dioder och lite neon till kupén kanske...

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Avstängd
658 Inlägg
25 september 2007
Air soft bössa.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

51 Inlägg
25 september 2007
Åker till turkiet den 13okt så pengarna kommer nog allt att gå åt då big_smile

Volvo 854 GL -94 [Lillehammer No. 281] GLT utrustad + lite till :D

2 600 Inlägg
25 september 2007
kenny87 skrev:
Åker till turkiet den 13okt så pengarna kommer nog allt att gå åt då big_smile

ha varit i turkiet tre gånger väldigt bra där fint smile trevlig resa.

gör som jag kör gubba racer=)

414 Inlägg
25 september 2007
Har inte bestämt mig än big_smile Kanske ett par 18" till mercan eller så sparar jag lönen och lägger undan nästa lön också osv osv så man har råd med en jänk till våren big_smile Får se, kan itne bestämma mig om pengarna ska till mercan eller jänk! sad Förslag? smile

hej

low profile
253 Inlägg
25 september 2007
svanstrom skrev:
Har inte bestämt mig än big_smile Kanske ett par 18" till mercan eller så sparar jag lönen och lägger undan nästa lön också osv osv så man har råd med en jänk till våren big_smile Får se, kan itne bestämma mig om pengarna ska till mercan eller jänk! sad Förslag? smile

Fälgar!!! ! ! ! ! smile

414 Inlägg
25 september 2007
GTI-95 skrev:
svanstrom skrev:

Fälgar!!! ! ! ! ! smile

Haha okej! big_smile Kanske får bli det då smile

hej

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
25 september 2007
själv får man in 1050:-/månad, dom kommer gå till däck och bensin denna månade, sen sponsrar farsan å morsan med japsdämp! lr d blev födelsedags present, kommer idag lr i mån hoppas jag smile sen nästa "lön" blir det bensin å spara till nästa bil!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Sök