3060
Sök

tutan

3 Inlägg
1 oktober 2007
Trådstartare
Funderar på att byta tuta till min gamla moped till en lastbils tuta fast jag vet inte riktigt hur dom funkar finns det såna som går på el eller hur är det egentligen och vad kan en sån kosta ,storlek??

tak på förhand:)

draminbil.nu
1 382 Inlägg
1 oktober 2007
Utan att vara moderator kan jag int eannat än svara:

§1 Sundhet och "netiketten"
-Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

Så räkna med låst tråd:P

268 Inlägg
1 oktober 2007
hehe ball,, jag hade kompressortuta på min moppe. även en polare som hade det.. finns o köpa på diverse ställe.. typ micro osv, meca.. men är väl lite på vad för moppe du har också.. ja hade en scoter, tror nästan man måste ha de för att de ska gå o byta, är ju batteri på dom! tror inte en "krossmoppe" som bara har generator fixar o driva kompressorn så den mår bra tongue..

men lycka till.. dö skoj o ha i alla fall ^^

DFFL
9 020 Inlägg
1 oktober 2007
Marcus_Turbo skrev:
hehe ball,, jag hade kompressortuta på min moppe. även en polare som hade det.. finns o köpa på diverse ställe.. typ micro osv, meca.. men är väl lite på vad för moppe du har också.. ja hade en scoter, tror nästan man måste ha de för att de ska gå o byta, är ju batteri på dom! tror inte en "krossmoppe" som bara har generator fixar o driva kompressorn så den mår bra tongue..

Dagens crossmoppar har faktiskt batteri.
Mina bröders hade iallafall det på sina för ett par år sedan.
(Jag körde scooter)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

268 Inlägg
1 oktober 2007
FireTraXX skrev:
Marcus_Turbo skrev:

Dagens crossmoppar har faktiskt batteri.
Mina bröders hade iallafall det på sina för ett par år sedan.
(Jag körde scooter)

Jaha där ser man.. man har ju kommit förbi moppe stadiet så man är ju inte så insatt längre tongue.. menmen, för o ha kompressortuta så vill ja i alla fall få de till att ett batteri krävs tongue..
Senast redigerat av Marcus_Turbo (1 oktober 2007)

3 Inlägg
1 oktober 2007
Trådstartare
blir tråden låst så blir tråden låst inte så mycket att göra åt saken men jag behöver ngn sida där man kan köpa sånt. tänkte att det är bättre och fråga här så kanske man kunde få något vettigt svar istället för på ngn jävla moppesida

Sök