3622
Sök

vart hittar jag muttrar och skruvar i dimensionen M3?

Fartsyndare/Musik-narkoman
199 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
har kollat runt en del (dock för ett tag sedan nu) men det verkar vara riktigt svårt att hitta M3 skruvar!

någon som har några heta tips om ställen som bör ha?

tack på förhand / Jimmpa

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

Servicerådgivare
715 Inlägg
4 oktober 2007
Inkster skrev:
har kollat runt en del (dock för ett tag sedan nu) men det verkar vara riktigt svårt att hitta M3 skruvar!

någon som har några heta tips om ställen som bör ha?

tack på förhand / Jimmpa

eksandhs el hur de stavas har jävligt bra sortiment .. vet ej säkert om dom har m3 tyvärr
http://www.eksandhs.se/ där har du länk osså
Senast redigerat av chrille_ (4 oktober 2007)

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

Servicerådgivare
715 Inlägg
4 oktober 2007
sökte på google .. kolla in här om de kan passa? http://www.clasohlson.se/Product/Catego … ?id=251085

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

Fartsyndare/Musik-narkoman
199 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
åfan clas ohlson hade visst.. (hade för mig att jag tittat där roll )

det blir förvisso i tightaste laget medn det bör funga med 20mm långa...

tackar så mkt för svaren!

"Edit" såg att dem hade gäng stång.. det kommer funka prima.. tack än en gång.. då blir det en tripp till clas i sjön imorrn då big_smile
Senast redigerat av Inkster (4 oktober 2007)

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

3 Inlägg
4 oktober 2007
Tjena. Vad än behöver för skruv så åk till Sifert skruv ab, Lindhagensgatan 53, stockholm. Dom har allt oavsett om det är till bil, båt eller nått annat du ska skruva i. Va där och handlade till min bil. Betydligt billigare än hos porsche center. De har alla storlekar, stigningar och härdningar. Annars tillverkar de vad du behöver. Telfon nummret är 08-4407320. lycka till. (skruv med stigning M3 är en standard skruv och finns lite över allt).

Sök