Gör det.är ju forumet man lär sig mest av i det här garaget . nu sitter dekalerna på bilen också btw dock inte vinterdäcken...hmm...
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Många reggar och bara lägger upp en bil. Eller kanske till och med skriver kommentarer för fullt, men aldrig i forumet.
Forumet är fortfarande en väldigt liten del av sidan ändå.
Edit: Det ska tilläggas att en del konton förmodligen är oanvända sen länge. Jag kommer rensa upp rejält snart bland inaktiva konton och bilar.
För mig är forumet allt!
indeed!
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Jag är påloggad hela dagarna och läser nästan ALLT som skrivs i forumet... Lär mig hela tiden och en vacker dag kanske man kan ställa en fråga själv...
I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.' Min sida på www.fotosidan.se
Jag är påloggad hela dagarna och läser nästan ALLT som skrivs i forumet... Lär mig hela tiden och en vacker dag kanske man kan ställa en fråga själv...
Nu blir jag en sådan berömd "citerare" Hehe.
Samma här! Men med den skillnaden att jag brukar starta en del trådar. Samt lägga in ganska många inlägg i redan existerande trådar.
samma här..har lärt mig väldigt mkt här på garaget. kanske skriver lite mindre men läser varje dag...man finner alltid svar på den frågan man ställer..
Det borde vara helt ok att rensa alla som: - Inte har någon bil upplagd <och> - Inte har loggat in på 6 månader
Eller?
/Göran
Njaae. Varför ska man inte få skriva i forumet för att man saknar bil?
6 månader är lite kort tid, men jag är inne på att rensa alla konton som varit inaktiva i ett år iaf. Bilar åker generellt ut efter ett halvår ungefär om man får syn på dem.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."