men tänk på att den panelen under baklyktorna är felanpassad för eftermarknadslyktor:P Så du inte låser fast orgpanelen helt menar jag.
O de skriver du nu? hehe...Har inte hittat några riktigt läckra förutom kouki (och dom e svindyra ju) så jag tror att jag kommer köra med org som kanske blir en aning mörkare efter besiktningen..
Denna helgen har det gått lite sakta men lite har jag fått gjort...
Sidokjolen är dit plastad och grovspacklad
Spacklad men insåg att den behöver en bredspackling för att se bra ut
Förhoppningsvis blir det ett ryck med en hjälpande hand imorgon om ja kommer hem i skaplig tid och KANSKE får ja lite färg på den nästa helg, men de återstår att se..
Uppdatering! Har spacklats "ganska" mycket ida. Fick ordning på det mesta ida tack vare Tony, bara någon spackling och lite klossande imorgon innan grunden läggs, sen får hon vila tills nästa helg då förhoppningsvis färgen kommer att läggas Bilderna visa extremt mycket spackel, känsliga tittare varnas
men tänk på att den panelen under baklyktorna är felanpassad för eftermarknadslyktor:P Så du inte låser fast orgpanelen helt menar jag.
O de skriver du nu? hehe...Har inte hittat några riktigt läckra förutom kouki (och dom e svindyra ju) så jag tror att jag kommer köra med org som kanske blir en aning mörkare efter besiktningen..
Hehe, ja sorry att jag var lite sen. Men bara att dra i kapen och köpa en sån panel på realcar. Eller eftersom du verkar riktigt händig så kan du ju köpa några eftermarknadsljus och anpassa panelen som sitter fast till ljusen:D